TR3SCrònica (actualitzat + links)

11 06 2009

En una tribu apache

En una tribu apache

Fa dies que pensem en el concert. Trucades, entrades, invitacions, la web, aquí, allà. Tot ha de sortir bé. O almenys això intentarem. Dormim poc el dia abans i a les set del dimecres la son ja diu prou. I la meitat del dia passa lenta, feixuga, sense ganes. Arriben les dues i la cosa ja comença a agafar un altre ritme. A les 16.30 trobada a St. Andreu per recollir “els trastos” . A l’Apolo ja ens espera la Carlota. Entrem. És un lloc familiar. Però hi tenim una espineta clavada. Vam fer el concert aquí amb molts pocs bolos a les esquenes. Ara que aquest ja és el fa 14 d’aquesta gira la cosa es veu molt diferent. Comencem a muntar. I què vols que et digui? Ens ve la gana. Fem unes cerveses al bar del costat i després anem a un altre bar a buscar entrepans (sí, vam canviar de bar… no pregunteu per què). Allà (al 2n bar) coneixem en Quim Durbán, un dels mandamás de l’estudi on al juliol començarem a gravar. Macos, aquesta gent. Macos i MAC OS (aquesta és una broma per freaks i tècnics de so, no passa res si no l’heu entès). Amb els bocates tornem a entrar cap a dins. Veure un escenari buit amb tot preparat però sense gent a la sala és una sensació estranya.  És com de… aquí en passarà una de grossa…

Silenci?

Silenci?

Ve en Ruben de Catalunya Ràdio i ens fa una mini-entrevista. Al camerino fem  coses per no estar nerviosos i cantem els hits d’Els Amics que mai no veuran la llum com Vull aprovar l’ESO o El Xirucaire. Escalfar la gola, sí. Matar els nervis, també. “Hi ha gent?”. No gaire… Els amics que ens han vingut a gravar el concert entren als camerinos i també graven l’avantmatx.

Cançons desconegudes al camerino dEls Amics

Cançons desconegudes al camerino d'Els Amics

A les 21.30 puntual com un rellotge la Carlota del Tr3SC treu el cap i diu “Som-hi!”. I bé, la resta ja la coneixeu. Passen algunes coses estranyes durant el concert… L’ordinador fa dues mini-becaines que desemboquen en un petit caos que un amic nostre que es diu Manel acaba dient “Era un gag, no?”. Per sort, l’Eduard no diu “eren parits a cuberta” en comptes de “eren nascuts a Calella” quan fa la intro de 36%. S’acaben les cançons que teníem programades i comencen els bisos (reals). “Una altra!”. Doncs Dissabte qualsevol. Vinga! Merci! Adéu! “Una altra!” Doncs “I no sé el què m’ha dit”. I s’acaba. Gràcies. Petons, mitjons i americanes. I els segurates fan massa ràpid la seva feina i no hi ha temps per parlar amb quasi ningú. Però la gent hi era! Els sentíem, els respiràvem. Hem fet un Doble Apolo [2]. Que guapo! Ara un mes sense pràcticament bolos… Feina, molta! El 13 de juliol comença la gravació del nou disc…

Més comentaris sobre el concert a…
Poc-moderna –  Bloc d’Elisenda Soriguera
Kurtibolos – Bloc d’en Kurti

Anuncis

Accions

Information

7 responses

11 06 2009
Elisenda

Ei, felicitats!

Les becaines de l’ordinador també van tenir el seu punt home…això us humanitza :P! a la gent ens agrada veureu’s tant propers, penseu que hi ha tants grups que estan als núvols..

I sí, us haig de tornar a donar la raó. Els segurates ens van fer fora de mala manera i a corre cuita. Quasi em quedo sense xapetes, i ni tan sols us vai poder saludar en persona! Bé, us desitjo un bon juliol, de cervesetes a l’aire lliure, de xiringuitos i de bones i noves cançons dels Amics.

ale, salut!

e.

11 06 2009
Ruben

Hola gent de les arts!

Sóc el Rubén el noi de la ràdio jejeje res que us volia felicitar pel concert d’ahir, tenia la intuició de que m’ho passaria bé però va ser genial, vaig riure molt i sobretot em vau sorprendre encara més. Espero ara que em surti un bon reportatge i que ben aviat tingueu discogràfica. Us desitjo molta vida i molts èxit!

r.

11 06 2009
Alfonso

Bones!!! Quina Pena que no hem pogut anar al concert de ahi. Dani esperem veuret abans de que se acabi el curs.Esperem que traigis al teu grup. Tenim ganes de pasarlu be amb vosaltres. un peto molt fort de Tots Els Teus Fans Alfonso,Vicky Y Ivan =)

11 06 2009
Dani

Nois, no passa res! Jo ja sé que esteu sempre amb els Amics
de les Arts. A veure si puc venir a l’escola a veure a tota la
bona gent de Sant Feliu!!
Una abraçada per l’Alfonso, la Vicky i l’Ivan!

11 06 2009
Alba

Hola gent!
Jo només volia comentar que per a mi el concert d’ahir va ser tota una sorpresa! Em va convidar un amic i gairebé no sabia el que anava a veure i, la veritat, em va encantar! M’ho vaig passar de conya! Vaig riure amb ganes. Em va agradar molt la música i les lletres, i això de que canteu tots quatre em sembla molt original!
La cançó del Transsiberià em va fer una gràcia especial, perquè d’aquí un mes jo el faré!!!! tot i que quan jo hi vagi no farà fred, i què voleu que us digui…ja m’està bé!
Doncs apa! Que vagin molt bé els bolos i la gravació!
Fins aviat!
Alba

11 06 2009
Anna

Salut!
Alba… ets l’Alba Codina? Sóc l’Anna Gibert, exalumna d’eslaves, i exalumna teva de rus a l’EOI. Ahir em va semblar veure’t al concert, però no vaig gosar a venir-te a saludar perquè no estava segura de que fossis tu. Quan vaig descobrir els Amics de les Arts ara fa un temps, també em va fer una gràcia especial la cançó del Transsiberià. De fet, va ser en el moment que la vaig sentir vaig quan vaig saber que seria fan seva ;D

Quina enveja que em fa sentir que te’n vas d’aventura siberiana! Naltros vam fer el Transsiberià fa cinc anys i va ser una passada. Disfruta’l molt! (i no facis cas del que diu la cançó: mai intentis fer broma amb el revisor!!!)

Anna

13 05 2010
Autòctons amb Insomni a Badalona « www.elsamicsdelesarts.cat

[…] (1, 2, 3)  Altres temps… Més tard (de fet, quatre mesos més tard) vam tornar-hi a tocar en un concert TR3SC. Es van exhaurir les entrades! Vale, eren gratis… però es van exhaurir! Aquest dia vam […]

Deixa un comentari

