Inventari pel cap de setmana

15 09 2009
On fan les fotos Els Amics?

On fan les fotos Els Amics?

8 jerseis de llana (alguns dels quals amb aquelles senefes amb cérvols)
10 pantalons (alguns de pana guai)
5 bufandes de tots color
6 parells de guants (alguns d’aquells amb els dits juntets)
10 gorros i gorres (de pare noel, urbanites, de peruà…)
3 pantalons d’esquiar (dels d’abans… sí, sí, d’aquells)
5 camises
2 guitarres espanyoles
2 parells de xiruques
1 tovallola de peus tutti colori
1 làmpara
3 sets de boles de colors
3 lámpares de peu amb més boles de colors
1 televisió antiga de color vermell
1 poster d’en Godard
1 ràdiocassette (amb només ràdio i cassette)
1 cafetera
3 càmeres super8
1 dos pistes per enregistrar so amb cassette
1 disfressa de gos
1 micro
1 estufa d’aquelles que a més de fer escalfor fan llum
2 mantes (superxules, de quadres)
4 vinils
1 pilota de futbol
1 mapa

Alguna suggerència?

Última actualització 12.16

Anuncis

Accions

Information

13 responses

15 09 2009
eli

visca els jerseis de Mark Darcy!! i més ara que comença a fer fred… ostres, d’aquí dues setmanes me’n vaig a viure a Bilbao i ja començo a pensar en com patiré el fred i el xirimiri bascorro… en fi.. que vagi bé la vostra aventura!!!!

15 09 2009
elsamicsdelesarts

Què són jerseis de Mark Darcy??

Bona sort amb l’aventura a Bilbao també!

15 09 2009
eli

homeee…!!! doncs els jerseis aquests lletjots, de coll alt, gruixuts, de senefes i de cervols, gastats i amb pelusilles… aquests que acaben amb olor a fum de llar de foc i a muntanya 🙂 *en Darcy és un dels candidats de la Bridget Jones. apali, salut!

15 09 2009
dot art

vinils, una pilota de fútbol, un mapa, confeti i serpentines, un pot d’aquells que fan bombolles de sabó, nens disfressats…

15 09 2009
elsamicsdelesarts

BO, BO!

Molt bé!

15 09 2009
Pere

Una samarreta a lo “Spencer McMuffin”! Però en blanc i negre!

15 09 2009
Natalia

Les estufes que a més de fer calor fan llum son genials!!!! Pq a més fan una llum super maca i donen ambientillo!!
Per cert, missatge per l’Eli (aupaaaa!) Jo vaig viure un any a Bilbao (on tenia una d’aquestes estufes tan guais). Consell: BON CALÇAT!!!!!!!! I ja pots anar llençant el paraigües! No serveix de res!! Ah! Un altre consell: els millors pintxos i les millors rabas son les del Gure Toki (Plaza Nueva) i les millors pikas (birres) les del jaunak (c/ somera, al meu estimat Casco!) Apa! On eguin!!

PD: Jo també hi ficaria un cinexin!

15 09 2009
elsamicsdelesarts

osti un cinexin!

algú en té un?

15 09 2009
eli

(per la Natàlia) Visca! gràcies!! el cert és que vaig a cegues, perquè allà no conec ningú i sols i he estat un dia! Però bé, serà qüestió d’anar-ho descobrint… Però gràcies, suposo que per això estan els Amics!

la idea del cinexin ens agrada. jo no en tinc però, sap greu. jo afegiria una bufanda llarga per tots quatre, com aquella dels beatles. i un cd dels chichos, per abaixar el nivell de glamour i guayisme (o per afegir-ne!) :o)

P.D. A tots, esteu benvinguts a Bilbao, que jo sóc fidel seguidora del couchsurfing i us acolliré la mar de gust.

16 09 2009
Anna

No sé què coi passa amb el cinexin, que últimament surt a totes les converses… serà que ens fem grans i ens posem nostàlgics?
Quan baixi al poble miraré a veure si trobo el meu a les golfes, i fem una sessió amb la peli del Mickey i palomites casolanes. Aix, que bonic que era tot quan les crispetes encara es deien palomites i es feien a la paella ;D
Que vagi molt bé el cap de setmana!

16 09 2009
elsamicsdelesarts

Ok!
Però hauria de ser per abans de divendres!!!!!
Salut i merci!
Que maco un post tant participatiu i que fa que la gent es faci amiga jejejej!

16 09 2009
Natalia

El meu cinexin va morir (RIP) en condicions extranyes, però crec que la meva millor amiga també en tenia un, si encara el té us aviso per si el voleu!

Eli, No cal conèixer res en especial de Bilbao, simplement deixa’t portar! És màgic!!
I qui sap, jo vaig de vegades a veure els amics (no els Amics), potser ens creuem algun dia per allà! ONDO PASA ETA ZORTE ON!!

17 09 2009
Natalia

Amics, definitivament els cinexins que m’envoltaven han passat a millor vida!
Sap greu!
Sort en la cerca!!

Deixa un comentari

