Fe de rates

12 10 2009
preguem senyor

preguem senyor

Bon dia matiners i no tant matiners!

Pels que estigueu sintotnitzant Catalunya Ràdio per sentir-nos… hem de dir-vos que no hi serem. D’aquí la nostra “fe de erratas”. Per què? Molt fàcil, perquè hem hagut d’anar al valle de los caídos a veure si hi queia algú més. Per ara sembla tranquil. I quan ens cansem de mirar si cauen, perquè sembla que ningú té els nassos de tirar-los, anirem a Rac1, a les 19h amb en Jordi Beltran, que tot sigui dit, ja el vam avisar que havíem arribat al 2000, de fet al 2009.

Anuncis

Accions

Information

5 responses

12 10 2009
Marga

Jajaja! Que grans que sou!

12 10 2009
Marta

Us havia sentit anomenar per rac1 diverses vegades i us havia vist pel facebook d’un amic, però mai havia passat d’aquí. avui he escoltat l’entrevista de rac1 i m’he decidit d’entrar a la web i baixar-me la vostra música. ara estava llegint el blog i havent escoltat ja les lletres el que puc dir és el mateix que la noia d’aquí dalt: què grans sou!

12 10 2009
Anna

Marta, ja has begut oli! Un cop descobreixes Els Amics, ja no pots deixar-los… I és que no només són grans, sinó que també provoquen addicció. Això sí, que jo sàpiga, no causen efectes secundaris greus.

13 10 2009
Natalia

Bé, això dels efectes secundaris és discutible…
Els meus amics m’estan agafant mania de tant obligar-los a acompanyar-me als concerts (tot i que al final s’ho passen tan bé com jo!)

13 10 2009
Anna

Jajaja! A mi em passa el mateix amb els meus amics! N’hi ha uns que són de fora, i que al final han decidit aprendre català per, com a mínim, entendre les lletres de les cançons ;D Bé, suposo que això podria considerar-se un efecte secundari positiu!

Deixa un comentari

