11:30 RAC1

1 12 2009


Amics,
després de l’emocionant aventura ahir al plató de l’Ànima (ben aviat el link amb l’actuació i més videos casolans dels Amics voltant per TV3!) avui serem a El Món a RAC1 d’en Jordi Basté. La cita és al voltant de les 11.30. Una entrevista amb actuació unplugged de L’home que treballa fent de gos i una estona agradable xerrant amb el crack de la ràdio matinal.
Gràcies a tots els que ens heu enviat missatges de suport per l’actuació de l’Ànima. Els llegim tots amb carinyu.

Salut!

Anuncis

Accions

Information

9 responses

1 12 2009
Humbert

Basté i vosaltres,

estic treballant i escoltant ‘el món’ com cada dia. Ha estat impressionant…la versió acústica ha sortit perfecte.

Me’n alegro molt,

felicitats!

1 12 2009
1 12 2009
Ona

Vaig veure que alguns havieu passat per la “pelu” abans de sortir per la tele.. la ocasió s’ho mereixia, no?
😉

Un “olé” per l’home que treballa fent de gos!
i un petó per vosaltres!

1 12 2009
ainhoa

ei, sóc l’ainhoa, de l’hoapitalet tv. Ahir us vaig veure a l’ànima i molt bé. Va quedar molt xulo.
quan pogueu ens enviareu les fotos que vau fer a la tele??!! Les penjarem al nostre blog! una abraçada nois i felicitats!

1 12 2009
Ryan

Ieps, moltes felicitats per avui, ahir, demà … Increïble.

Suposo que ja ho sabíeu però, per si de cas us anuncio que ja teniu una entrada, des del 12 de novembre, a la wikipedia!!

http://ca.wikipedia.org/wiki/Els_Amics_de_les_Arts

1 12 2009
betesiclicks

Hola!

per casualitat ahir em van regalar el vostre disc i avui us he sentit a rac1… gallina de piel! enhorabona! ja m’estic aprenent les lletres…

per cert, respecte a les comparacions, quan els Manel tenien només maqueta, la meva parella em va dir: “escolta això, em recorden molt als Amics de les Arts”
😉

Anna

1 12 2009
mayte

sou fantastics!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja poden anar buscant la nova trinca …Perque no la trobaran.Vosaltres ho supereu tot. Molta sort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GUAPISSISSSIIMMMSSSS.

1 12 2009
una nyerra

Arribareu lluny si continueu així de bé!!!

1 12 2009
marta

sou uns cracks!!!!!

Deixa un comentari

