Les meves ex i tu al Myspace!

26 01 2010
Diu que tota aquesta mística s'acaba evaporant un 100%

Diu que tota aquesta mística s'acaba evaporant un 100%

Amics,
portem un mes estan entre les tres primeres posicions del Myspace a tot l’estat espanyol. Per a agrair-vos-ho, i mentre no arriba l’Spotify d’Els Amics, pengem una nova cançó al nostre Myspace. És la tercera del Bed & Breakfast, es diu “Les meves ex i tu” i, sense anar més lluny, va ser la que va obrir el concert a Constantí. Recordeu: “Un estudi americà ha pogut constatar, que l’amor només dura un temps”.


Accions

Information

9 responses

26 01 2010
20g32

Aquesta cançó es genial!!…
jo he vist varies persones amb un troç d’aquesta canço com a estat del facebook!
…Jo visc al planeta piruleta!!

26 01 2010
Pistatxo

Sou genials! M’han parlat fa un parell de setmanes de la vostra existència i ja quasi no puc estudiar perquè sempre tinc alguna de les vostres cançons al cap,😄.
2 coses.
– Em resulta curiosísim que la vostra discogràfica es diga Pistatxo Rècords (el meu nick a blogger😄, “el mundo es un pañuelo”).
– Està fet a propòsit que la duració de 4-3-3 siga 4.33 minuts??

27 01 2010
dani

Per fi!!! Estavem esperant que algú se n’adonés!
Vam fer que 4-3-3 dures 4 minuts 33 segons. Vam retallar del master
perquè fos així!

Molt bé Pistatxo!!

1 02 2010
izinu

jajajajajajaj…. buenisimo!! no me habia fijado…

26 01 2010
Josep

Jo sóc un dels que ha posat a l’estat del Facebook “Tu vius al planeta Piruleta!”, jajajaja.

Estic frisós per veure el videoclip “L’home que treballa fent de gos”.

26 01 2010
Marc

Doncs ja som 2 amb “Jo visc al planeta piruleta” al estat del MSN….xDDD I només dic que si puc anar al concert de Caldes de Montbui em faré notar jajajajaja!!! Aquí queda dit xD

26 01 2010
Susanna

m’agrada

26 01 2010
Marc

Caldes ens espera AMICS!!!!

Ja us diem que ens farem notar!!!

26 01 2010
Yáiza

Jo crec que els meus ex i les teves ex s’entendrien bé (o super bé!). Els presentem? =P

Deixa un comentari

