El món al revés?

28 01 2010

Amics, el món s’ha tornat boig!

Hi ha pobles que s’esbarallen per enterrar urani, la gent torna a mirar TVE, el Barça porta cinc dies sense jugar, el bacon tallat a trocets és més barat que “las lonchas” senceres… I Els Amics promocionem Manel!

Això és el món al revés.
Amb tot esperem poder’ls-hi donar una empenteta i a veure si agafen una mica de volada!😉

Gràcies a tots els que ens heu fet saber del l ‘existència d’aquest cartell!!!!

Salut i discos (per tothom!)


Accions

Information

18 responses

28 01 2010
Sílvia

Boníssim!!!
Els de la Fnac són molt grans!!!

28 01 2010
Josep

Doncs a mi m’agraden Els Amics de les Arts i he escoltat els Manel i res… no em barrufen. Més aviat m’avorreixen. No tenen res a veure.

Vaig tot el dia cantant una cançó o una altra dels Amics… que si el planeta piruleta, que si per mars i muntanyes i la bola de drac, que si li falta un cargol pobre Armengol, que si en Pinxo li va dir en Panxo vols que et xuti amb un punxó… increïble. Això no és fàcil d’aconseguir.

28 01 2010
Albert

Les coses es van posant a lloc doncs.
Felicitats i endavantambelpugrama!

28 01 2010
Lucía

a mí no me engañáis… a mí me habéis grabado las canciones en un “chip” en el cerebro… Manel también me gusta, pero no taaaanto

28 01 2010
Joan

Eps!
No és per començar una guerra ni per demanar que la gent es posicioni ni molt menys. És que era una imatge curiosa i divertida!!! La Natàlia diu que n’hi ha un altre al costat que posa: T’agraden Manel? Doncs escolta Els Amics” És una campanya de retroalimentació!!!!!!!!!

28 01 2010
Joan

Per cert, algú té alguna foto d’aquest altre cartell???

28 01 2010
chus

Jajaja, genial la campanya!

Ja era hora que algú girés la truita, tant comparar Els Amics amb Manel… Doncs mira, aquest cop Els Amics fan de referent!😉

Si és que sou bons…

28 01 2010
Natalia

Ei Joan!
Si els meus càlculs no em fallen demà passaré un altre cop per l’fnac! A veure si penso a agafar la càmera i faig una foto de l’altre cartell!

28 01 2010
Oriol

M’agraden els amics de les arts i també Manel. No m’agrada però aquests comentaris intentant desacreditar Manel d’aquesta manera. Jo vaig veure aquests dos cartells, i també el top 10 de l’FNAC on Manel eren el número 1, i els amics el 2.

A més, avui he vist en un bloc que Manel era el 25è disc més venut aquesta setmana. No està mal per un disc que fa 1 any i tres mesos que va sortir.
Podeu consultar-ho a http://www.promusicae.es/espanol.html

Apa, m’heu fet enfadar i no volia. Però s’ha de tenir respecte per sobre tot!

28 01 2010
Josep

Jo no volia obrir cap guerra ni res. Només expressava una opinió personal i que crec que tinc tot el dret a fer-ho. Però bé… és igual, deixem-ho estar.

Canviant de tema i perdoneu per l’off-topic. Estic transcrivint la cançó “Exercici seixanta” per els meus companys de classe de català i tinc un dubte sobre una paraula que no sé desxifrar. “…Xevtxenko xuta de xilena i l’XXXX explota quan la xarxa…”, que es diu a XXXX? Jo sento “enxal”, però no té sentit. Algú em pot ajudar? Gràcies!

28 01 2010
L'home que treballa fent d'auditor

la inxada???

No sé si està ben dit!!!

Tema Manel i els Amics: M’agraden els dos, perquè hem de triar millor 2 que 1

28 01 2010
Josep

Ostres, sí, és la “hinxada”, però ja ho he buscat al diccionari i no existeix en català… Ho posaré en cursiva🙂

Moltes gràcies!

28 01 2010
Ane

jajajajaja!!! Però és que això és una cosa que a mi em diu tothom… és vox populi, coneixement popular…. normal que l’fnac es faci ECO!!! Ens veiem dilluns a “Luzde”

29 01 2010
Marc Riera

No hauria de ser al revés el cartell? Vaja, Manel són més famosos que EADLA, em sembla… Espero no ofendre a ningú xD

29 01 2010
Yáiza

Marc, d’aquí tota la broma del post!!! =P

A mi m’agraden tots dos, també*, i potser el fet que Manel sigui més conegut en aquests moments és simplement perquè van treure Els Millors Professors Europeus mesos abans que sortís el B&B. No? De totes maneres, no sé quant durarà aquest “Manel són més coneguts”, perquè el boom que he vist amb Els Amics, no el vaig veure pas amb Manel!

* I estic encantadíssima de tornar-me a enganxar a la música en català!! Ja feia temps que no n’escoltava tanta! I ara és quasi exclusiu! =)

Sísisisi! Ens veiem a “luzde”!! (aquest concert m’ha alegrat la setmana! =) )

30 01 2010
SenyorSunyer

Firmo, com gairebé sempre (encara que no et facis gaires il·lusions), el que diu la Yáiza. Con los tiempos modeLnos que corren… jo puc tenir dos pares i sentir-me orgullós no?

Quan acabi exàmens ho celebro en un concert vostre… ho necessito!

29 01 2010
Natalia

Ei!
No t’enfadis Oriol (és dolentíssim per la salut! ;))
A mi també m’agraden els dos grups (tot i que reconec la meva debilitat pels Amics, què hi farem!). El que passa és que ja cansa una mica tanta comparació (a més, jo seguiré dient que no trobo que s’assemblin!)
Aquí podriem aplicar la teoria bonrollisme i dir que això és precissament la part possitiva de la música! Hi ha espai per tot i tothom!😉

29 01 2010
Oriol

Tens raó Natàlia.

No volia causar tanta polèmica. I estic d’acord amb tu que són força diferents.

Però les comparacions han anat bé oi?

Salut!

Deixa un comentari

