20.30 Luz de Gas

1 02 2010

Llum de gas

Amics,
és molt estrany perquè és dilluns i hi ha bolo. Sabeu que en pensem dels dilluns? Però avui serà diferent. Toquem al costat del nostre ex-pis! Luz de Gas està a Muntaner 246 i nosaltres estàvem a Muntaner 260… Pot ser molt gran. Ah! Per a aquesta nit alguna petita sorpresa, algun convidat d’excepció, alguna cançó recuperada… Bones vibracions. Si voleu venir, feu-ho amb temps. Sigueu a la porta una miqueta abans, ok? Recordeu que el bolo està organitzat per la Fundació Catdem i que començarà a les 20.30. Gratuït!

Ah! I avui a les 9.15 a Ràdio Flàixbac!

Salut i fins ara!


Accions

Information

18 responses

1 02 2010
Yáiza

si, bé, i si els meus amics (que no Amics) m’han abandonat, què faig? Vinc sola? Brff… bé, si no és avui, serà divendres. Què hi farem.

Molta sort per aquesta nuit! (us estic buscant a flaixbac…!!)

1 02 2010
izinu

Alli estaremos!!!

1 02 2010
maria.

no, dona! al concert segur que hi trobaràs amics! =)
i si no, dona una senyal d’emergència i algú t’acollirà
(jo mateixa, si vols)

1 02 2010
Izinu

exacto, tu ven y cualquiera de nosotros te acogeremos. yo creo que la idea de els gomets no es tan mala. un gomet verde en la frente. asi si alguien no tiene con quien ir al concierto sabra quien le puede acoger.

1 02 2010
Yáiza

hu! que macos! em penso que ja tinc solucionat el problemet! ens veiem per allà!! (al final hauré d’anar a comprar gomets verds, amb la broma… xD)

1 02 2010
ucdr

GOMETS VERDS!!!

1 02 2010
Ramon

Ohhhhh

i si no en tenim verds, serviran gumets blaus? xD o ens fareu separatisme sectari? xD

Per cert, als seguidors del bloc, no em deixeu sol amb els crits del “código da vinci”, eh? :$

que sinó encara m’acabaran mirant malament x’D

1 02 2010
Natalia

jajaja
Tranquil Ramon! Tots cridem el codigo!!!
Jo estic com la Yaiza (els meus amics m’han abandonat!:() i a més surto tard de treballar i no arribaré! :_(
Això si, divendres no m’ho perdo!!!🙂
També val posar-se el gomet divendres??? Jo vull posar-me un gomet i no sentir-me sola!!!

1 02 2010
izinu

gomets de colors, verds, taronjas, blaus, negres, blancs, grocs…

Y trankilo que todos pediremos el codigo da vinci!!! jejeje…

1 02 2010
Yáiza

Ohh! Natàlia, segur que no arribes?? quina llàstima! podríem fer pinya tipus “els-meus-amics-m’han-abandonat-però-vull-veure-els-Amics”!!!

Mmm… em penso que passaré per la papereria a comprar gomets verds!

1 02 2010
Josep

Ei!

Que us vagi molt bé avui el concert d’avui a tots els qui pugueu anar. A veure quan s’inventa un concert on line, que es pugui veure en directe un concert encara que sigui pagant. Jo ho faria per veure els Amics…

Em posaré un gomet per solidaritat… tot i que em quedi a casa😉

1 02 2010
Silvia

Ens veiem d’aquí unes hores!!! la meva colla acceptarà a qualsevol “amic” amb gomet verd, blau o del color que sigui😉

1 02 2010
Natalia

Pues la veritat és que ho veig cada cop més negre això de poder venir al concert!:(
Avui faré classe amb un gomet verd al front!!
Els meus alumnes fliparan i diran… Why are you wearing a green gomet on the forehead?? I jo contestaré: Because, mentally, I’m in a Friends concert!
(Cridaré mentalment “el codigo, el codigo!!”)
I us proposo fer això dels gomets també al Clap! Així mica en mica (s’omple la pica) i ens anem veient les cares!!
Que disfruteu del concert!!!!🙂 (enveja sana, ho prometo!)

1 02 2010
Ona

Fet!

Bona Amicada Luzdegasera als que hi sigueu!
i ens veiem Clapejant amb la resta!😉

2 02 2010
izinu

grande, muy grande el concierto!!!

pd: me he kedao solo kon mi gomet verde…

2 02 2010
AveCrem

Os3 això del concert online que diu en Josep estaria molt bé. Ja que ara sou al itunes pels que estan lluny i tal, un concert online seria genial.

2 02 2010
Yáiza

nooo! izinu, jo també el duia!! enganxat a la camisa, haha! però estava a un costadet (davant del dani) i quan el Joan Enric ha preguntat qui el duia, he aixecat la mà però no m’han vist pas.

Vaig a passar a l’ordinador la crònica del concert que he escrit mentre tornava en tren. En breus al meu bloc! (i aquí, espero! =P)

2 02 2010
izinu

jajajajjaja… ole, ole, dos gomets!!!

Deixa un comentari

