Llum, gas i un gomet verd!

2 02 2010


Amics,
altre cop sense paraules per descriure ahir. Gràcies. Luz de Gas a rebentar. La gent, el murmuri abans de començar, els nervis… la sensació que tot anirà bé. Sortir i comprovar que el cor se’t posa a cent. Mirar la gent a la cara. Riure. Cantar cançons… Sentir cantar les nostres pròpies cançons! És molt gran. És de les coses més maques que et poden passar. “Ai Jean-Luc, ai Jean-Luc, vull entendre-ho però no puc!”. A més al costat del pis de Muntaner. A dos passos de casa, d’on es van formar Els Amics de les Arts. D’on va néixer aquesta aventura. Érem allà però aquest cop dalt de l’escenari. Amb l’Home que treball fent de gos i tot. Gomets! Dues hores… amb Codigo da Vinci inclòs. “A vegades els ocells fan cagarades”… I a vegades vas a dormir fet pols però content. I tens ganes que sigui el pròxim dia de concert, i tens ganes que això no s’acabi. Gràcies gent. Sou molt macos.

Salut!

PD: Avui dimarts 2 de febrer Els Amics de les Arts al programa “Continuarà” de TVE- La 2 a les 23:25 presentat per la Montse Mompó.


Accions

Information

32 responses

2 02 2010
Anna

Una passada! seguiu així!😀

2 02 2010
Anna

No way! Per un dia que no vinc, i va i fa la seva primera aparició en públic l’home que treballa fent de gos!😦 A veure si també treu el nas a Razzmatazz… Ens veiem el dia 18!

2 02 2010
Alepsi

Genial, amics. Genial!!!

Vaig arribar a casa amb un subidón de felicitat fantàstic!!! Em vau alegrar la merda de dia que potava ahir!😉

Moltes felicitats i… molta merda!!!!😉

2 02 2010
Joan

En tres paraules: im-pre-sionant!!!

2 02 2010
Josep

Només per aquests moments és quan m’agradaria viure a Barcelona… quina enveja que em feu.

Me n’alegro molt per tots (Amics i amics dels Amics) que us anés tan bé. Si vosaltres esteu contents jo també ho estic.🙂

Vaig a llegir la crònica de la Yáiza.

2 02 2010
Marta

Grandíssim concert el d’ahir, sí senyor! Gràcies a vosaltres per fer-nos disfrutar tant!!!!!

2 02 2010
Yáiza

=D

(així de gran, el somriure!)

(Uau, el gomet va sobreviure fins a casa?! en tinc un bon grapat pels propers concerts… però us els repartiré abans!)

2 02 2010
Anna

Yáiza, molt bona iniciativa (i molt bona crònica), però… com ens identifiquem perquè ens trobis i ens puguis repartir els gomets? =D

2 02 2010
izinu

Yo el viernes no vendre, pero el 18 a razzmataz seguramente si. Solo teneis que buscar un tio alto, con gorro y evidentemente un gomet en la cara…

pd: y con gomets para repartir a kien kiera.

2 02 2010
Yáiza

Izinu, t’he respost a l’altre post, però no ho deus haver vist! Jo ahir també duia gomet, però no vam coincidir!! Hehehe, buenu, “otra vez será”!!

2 02 2010
Alba

Sincerament he de dir que el primer cop que vaig escoltar el Amics de les Arts no em vau cautivar gaire… Però us vaig donar una segona oportunitat a Constantí i allí em vau enganxar totalment!!!! I ahir ho vau tornar a fer🙂 Un concert rodó!!
Merci per fer-nos començar la setmana amb un somriure!

2 02 2010
Yáiza

Mmmm.. em penso que a la propera estaré a la porta una estona abans i jo duré gomet… Però vaja, que de gomets en venen a totes les papereries i també serveixen!😉

Qui ve a Clap?

(Amics, em penso que el proper pas haurà de ser crear un fòrum… el bloc treu fum! hahaha!)

2 02 2010
izinu

jejejejeje… si ke he visto el komentario…. a ver si en proximos conciertos coincidimos… todos juntos con el gomet verd y gritando “el codigo davinci”… jejejeje…

2 02 2010
Clara

quina enveja que feu! quina llàstima no haver pogut venir ahir! Sort que el fet de pensar en el concert de divendres al Clap m’alegra la setmana i m’ajuda a estudiar que fins dijous hi ha examens però divendres, a donar-ho tot al concert del Clap! Ja buscarem els gomets…😉

2 02 2010
S.A.

Jo estava escoltant el Cabaret Elèctric del Icat i ho van comentar, i van posar ” A vegades”.

M’alegre que vaja tan bé🙂

2 02 2010
xavier planas

Hola Amics!!! Va ser brutal el concert d’ahir!!! Em volia quedar a felicitar-vos però la meva novia (que ja us ha felicitat més amunt volia anar a dormir, oh que pena!!!!). Vindrem el divendres a veureu’s a Mataró amb tots els monitors de l’esplai que no van poder venir ahir, espero que sigui un concert tant fantàstic com el d’ahir, només de pensar-hi estic feliç!!🙂

GRÀCIES AMICS!!!

Per cert m’encantaria que toquessiu 36% tinc un mono!!! A més a més he explicat tantes vegades el gag del principi que si no el feu quedaré fatal. Gràcies per tot amics

2 02 2010
Xiquii

MOOLTES GRÀCIES AMICS DE LES ARTS!!!

No deixeu de fer les coses tant sencilles i la improvització al cim de l’ascenari. Sou collunuts…

P.D. Em va faltar 36%….. : (

2 02 2010
Lurds

E-XA-GE-RA-DA-MENT increïble la nit d’ahir!
són aquests els moments que valen la pena…música en directe, a peu d’escencari sentint els Amics entre amics…

gràcies!

2 02 2010
Natalia

Aiiixxx… I jo currant!!!😦
Prometo portar un gomet verd divendres al clap!!

2 02 2010
Carles.

Ara fa uns anys, el meu cosinet va decidir independitzar-se i se’n va anar a compartir un pis del carrer Muntaner amb el seu amic Dani i una colla de gent rara que ja feia temps que hi estaven instal·lats. La seva tieta – i mare meva – no se’n sabia avenir. “Vols dir que se’n surtirà el teu cosí, si no ha hagut mai de netejar, cuinar, fer rentadores, planxar, treure la pols…”
Gràcies, perquè ahir, quan vau parlar de la vostra inesperada mascota, del vostre vuité passatger esfèric i borrissolat, ho vaig comprendre tot… És tot una qüestió de convivència. És clar, també entenc perquè va acabar tornant cap a Santa Coloma i perquè ningú no va tenir valor d’endur-se el sofà-llit quan finalment van deixar el pis.
El cas és que quan vaig esbrinar qui havien estat els seus companys de pis, jo ja us havia descobert en un concert al minifestival de música independent que es va fer a finals de febrer al Convent de Sant Agustí. Des d’aleshores que us segueixo – sí, sí sóc aquella ombra darrere vostre que desapareix tan bon punt gireu el cap-.
Espero veure-us a molts més concerts i comprar molts discos nous en aquella botiga tan petitoneta i tan cuca que hi ha al final de la Rambla. Que la força us acompanyi.

El cosinet.

2 02 2010
marta

Va ser imperssionant… Us ho vau currar un ou!!!

2 02 2010
Laura

Amics cada concert vostre és impressionant! Però sens dubte aquest al llum de gas i, a més, des de primera fila va ser apoteòsic! Gràcies per haver-me donat un començament de vacances tan rodó, gràcies per haver fet el monóleg de la RÚCULA, i gràcies al Dani per recuperar-se a temps (perquè sinó… :S)!!
😀😀😀

Sou genials!

PD: Al pròxim jo també portaré un gomet verd!^^

2 02 2010
Anònim

jjjjjjj

2 02 2010
cris

geniaaals ahir!!! va ser el meu primer concert dels amics i ja tinc ganes de repetir!!!

a mi em va faltar liverpool, però… jajaja aquí cadascú té les seves preferides😛

moltes felicitats!

cris.

2 02 2010
Marta!

Emocina (i fa enveja) aquesta alegria col·lectiva!
M’encantaria haver-hi anat, però no…l’estudi és l’estudi.

Esta clar que ens veiem a Razz!

2 02 2010
Núria

Sou grans, nois…molt grans!

2 02 2010
Guillem

Sí senyor, una molt bona vetllada!

Veurem quin és el proper concert que puc venir, però de moment ja en porto dos i estic molt satisfet d’ambdós.

Aviat hi haurà una plaga de gomets verds…

2 02 2010
SenyorSunyer

Maleïts exàmens…. Divendres per fi sóc lliure… i sé n lloc on podria estar bé celebrar-ho…

2 02 2010
Yáiza

i segur que també saps qui podria fer-te de taxista, no!? Hahahaha! És broma, m’encantarà que vinguis! =)

2 02 2010
Anna

Vaig fer venir les meves amigues ahir a la nit perquè estava tant pesada que van haver de venir a la força. Crec que a la pròxima vindràn pel seu pròpi peu. Va ser fantàstic. Grandíssim concert!

2 02 2010
M'agraden el rinxols :P

Quina nit!!! Quin concert!!!! Jo vull ser la bola asseguda al sofa al costat del J.E!!!!

3 02 2010
eme.

Sou l’òstia!

Deixa un comentari

