El Dia de la Marmota (el dia abans i el dia després)

4 02 2010

Amics,
hem d’anar per feina perquè aquests últims tres dies no paren de passar coses. O sigui que comencem!

0) El dia 2 de febrer era El dia de la Marmota! No té res a veure amb els amics però és important.

1) Luz de Gas


Gràcies a tots de nou. Hi havien més de 600 persones allà dins. L’ambient era espectacular, el de les grans ocasions. I gràcies per aplaudir a cada cançó, per fer que el concert arribés a bon port. Un plaer. Hi era tothom. Fins i tot va venir L’Home que treballa fent de gos. El concert comença amb Súper Bon Noi però el primer clímax arriba amb aquesta cançó. Pell de gallina des d’allà dalt. Brutal.

Hi vam veure els gomets verds i vam conèixer alguns seguidors del blog. La Yáiza era el primer cop que venia i ha fet un post al seu blog explicant aquesta primera vegada. I hi han altres moments immortalitzats, la Neus Ferrer, a part de fer totes les fotos que veieu en aquest article va fer el vídeo d’Exercici Seixanta i de L’home que treballa fent de gos. Moltes gràcies a tots els que ens heu enviat fotos via facebook o email!


2) Mitjans de comunicació

Una altra Petita Odissea Mediàtica aquests últims dos dies. El dimarts vam sortir al Continuarà de TV2. I ahir dimecres vam anar a Catalunya Ràdio a veure en Manel Fuentes. I en Màrius Serra també hi era. Hem fet una petita entrevista i (en un atac d’originalitat) hem cantat L’home que treballa fent de gos. Ho voleu veure?

I finalment també podeu fer un cop d’ull a l’entrevista que l’Eduard i en Ferran van fer per Diaridelamusica.com.

3) I per últim… ENTRADES PEL CONCERT DEL CLAP: EXHAURIDES!
(sense comentaris)

I potser que deixem alguna cosa per demà, que sinó ens empatxarem!

Fins demà!


Accions

Information

24 responses

4 02 2010
Anna

Quina llàstima no haver anat a Luz de Gas! Però el dia 18 no m’ho perdo!!!! Amb tanta gent escrivint al bloc, em sembla que una marea de gomets verds envaïrà Razzmatazz =D

4 02 2010
Mar i Salva

Felicitaaaaaaaaats, seguiu així!!! A disfrutar de l’èxit !!
(tot i que sigui cansat córrer tant amunt i avall!!!)

Ens agrada molt el resultat quan canteu a vàries veus!!
I els directes són genials! Valeu molt!

4 02 2010
Laura

Gràcies a vosaltres per un concert tan espectacular!

4 02 2010
bolet post-industrial

Cracks, volem més dates de concert!!!! volem més concerts!

4 02 2010
izinu

solo falta un video del momentazo codigo davinci a 600 voces…

4 02 2010
Neus

vaig estar a punt d’enregistrar-ho, però estava massa concentrada cantant “Trilogia Nova York”
hehehe a la pròxima, aviam!

4 02 2010
Mònica

Demà seré a la sala Clap per veure-us! Que ja hi ha “ganetes”….

4 02 2010
Mònica

Que bons aquests cops de malucs del “Jean Luc”!!

4 02 2010
Manel

Vull un caramel al Razzmatazz 2!

4 02 2010
Guillem

Quina gran actuació nois!

Llàstima que la coreografia Made in “Massaxuxes” feta pel Dani i interpretada pel Ferran no s’apreciés del tot pel públic com en altres ocasions, perquè diria que la majoria de gent ni se’n va adonar…

Però, com bé diu la Mònica, els cops de maluc no fallen!

I, per cert, m’han encantat el dos reportatges (Continuarà i Diaridelamusica.com). És fantàstic poder-vos tenir tan a prop. 😉

Ens veiem aviat Amics!

4 02 2010
Gomet tuticolori

Ens veiem demà al Clap!! Quines ganes!!!!!!

4 02 2010
Josep

Estic amb en Guillem, m’han agradat molt els dos reportatges. També m’he emocionat veient Jean-Luc i pensant que, algun dia, jo seré un dels fans que estarà entre les primeres files. Espero que sigui aviat.

4 02 2010
Neus

m’alegro que vos hagin agradat ses fotografies. aviam quan puc venir al pròxim concert, ja que aquest, per ser el primer que vinc… ha deixat el llistó beeeen alt!

salut Amics!

4 02 2010
Berta

ei jo tinc el video del CODIGO DA VINCI!!!
però com us el puc passar? és que “pesa molt”!!!

gràcies a vosaltres pel concert i per l’estona que feu passar, que feu que m’oblidi de tots els examens i treballs!!

4 02 2010
Yáiza

hahahaha! Berta, me’n sé d’un que si el pots penjar al youtube o a alguna banda estarà encantat… xD
és de luz de gas, també?

vagi bé!

4 02 2010
Berta

sisi és de luz de gas!!
si ho podria penjar al youtube, però no tinc cap compte fet i no sé com funciona encara, potser m’ho hauria d’estudiar ja que en tinc més d’un de video dels Amics!!!
quan tingui una estoneta ja m’ho miraré ;P

4 02 2010
izinu

Creo que youtube acepta videos de hasta 1G o 2 no estoy seguro…. de 1G seguro…

4 02 2010
Fedra

A Girona us escoltem des del castafiore cabaret!
Era el meu primer concert, i m’ho vaig passar de conya!
UN CONCERT A GIRONA JAAA!!!

Moltes felicitats!

4 02 2010
Josep

Ei Freda! Jo també sóc de Girona. I també reclamo el mateix: un concert més a prop de Girona.

A veure si puc escapar-me al concert de Granollers o de Vic.

5 02 2010
QUIM

SI NO S’ESPATLLA EN UN MES TINDREU NOTICIES DE GIRONA I PROVINCIA….. NO GASTAREU GAIRE EN TRANSPORTS…

5 02 2010
Subu

Per fi descobrireu Mataró, encara que ja tingueu un altre “bolo” assegurat estic segur que us quedareu amb moltes ganes de tornar-hi!!

5 02 2010
Yáiza

mite’l com escombra cap a casa!!! Subu, que m’he quedat sense entrades!! Gaudeix-lo per nosaltres, que no podrem venir demà! =)

5 02 2010
Núria

No vaig anar a Luz de Gas, però us vaig escoltar amb el Fuentes a Catalunya Ràdio. Va estar moooooolt bé! Com més escolto les vostres cançons més m’agraden. Felicitats!

6 02 2010
mi-bemoll

Gran experiència el vostre directe!

Us he agafat prestades unes quantes imatges de les que heu posat per aquí per escriure quatre línies al meu bloc, espero que no hi hagi cap problema.
(http://mi-bemoll.blogspot.com/2010/02/els-amics-de-les-arts-luz-de-gas-010210.html)

Felicitats i molta sort!

Deixa un comentari

