Mataró 1.0

5 02 2010

La gent a Luz de Gas

Amics,
amb tot el peix venut fem via cap a Mataró – Capítol 1 (perquè com ja sabeu, el dia 19 hi tornem, aquest cop a El Privat). Expectació, nervis, ganes de començar. Això és un còctel de sensacions. I més quan saps que estarà ple. Abans anaves a tocar i no sabies si acabarien venint 30 persones o 3. Últimament (tenim la immensa sort de que) no hem de patir. El públic sempre respon, sempre és allà. Tot és més fàcil.

En fin, coses per a aquesta nit. Aquí teniu la pàgina del Clap hi ha una secció que es diu ARRIBAR-HI que us guiarà perquè no us perdeu. Nosaltres serem els primers en tocar (22.00) i no farem una versió tan extesa de concert com la que vam fer a Luz de Gas. A les 23.00 i una mica més deixarem pas als Mishima que presentaran temes del nou disc “Ordre i Aventura”.

En fi, que ens veiem aquesta nit, que gràcies per tooots els comentaris, que llegim tot el que escriviu i un petó ben fort.

Salut!

PD: Per cert, ahir ens vam deixar de dir que en Kurti ( que està a Jamaica!) i l’Ignasi Arauz també parlen del concert de Luz de Gas als seus blocs. Gràcies!


Accions

Information

18 responses

5 02 2010
Guillem

Em sembla que això de tocar davant de 30 persones, com no sigui en una festa privada, se us ha acabat. A partir d’ara haureu de patir perquè tothom pugui entrar als vostres concerts i no es quedi gent fora… (que evidentment passarà)

Molta sort avui a Clap Amics!

Les fotos de Luz de Gas són molt guapes!

5 02 2010
Berta

estic intentant penjar el video del Codigo da Vinci, però no em deixa… ja ho seguiré intentant però potser està grabat amb un format que no es pot penjar? bé bo ho sé….

molta sort aquesta nit!!

5 02 2010
Josep

Passeu-vos-ho molt bé aquesta nit!

5 02 2010
Judith

Que genial que és tot això que us està passant, no?
espero que vagi molt bé, avui, al Clap!
^^
i estic d’acord amb en Guillem, dubto que us torni a passar algun cop, això de tocar només per a 30 persones…

sou molt grans,
seguiu endavant!

ah, i és molt graciós trobar-se a la foto ^^!

5 02 2010
Violant

Vull un croissant al Razzmatazz 2!

5 02 2010
bolet post-industrial

eiiiii, no sé si ja ho havíeu vist però he trobat això al youtube:

és molt gran aquest vídeo!!! jajaja gràcies a qui el va gravar! tinc ganes de veure-us en directe nois!!!😦

5 02 2010
izinu

siiiiiiiiiiiii…. el codigo davinci a 600 vocesssss… mola!!!

5 02 2010
Natalia

A veure si aquesta nit al Clap la gent s’anima i el públic fa el Haaaarry Pooootter!

5 02 2010
Ramon

Que graaaaan el vídiooooo!!!

Va ser per petició popular o voluntat dels 4 artístes?😮

Si va ser petició populaaaaaaaar gràcies per pendre’m relleu😀

aQuesta nit, però, sí que hi seré per poder demanar-la a pulmó, com marca la tradició jejeje

Gumets verds? jo seré per allà davant, amb samarreta taronja dels amics de les arts i càmera de fotos suposo ; )

5 02 2010
Josep

Acabo de pujar un to pel mòbil (iPhone i altres) del Codigo da Vinci que us podeu descarregar a:

http://audiko.net/ringtone/Els+Amics+de+les+Arts/El+C%C3%B3digo+da+Vinci?ring=6000602&fresh=1

Jo ja el tinc al meu mòbil. És friki però m’agrada.

5 02 2010
bolet post-industrial

gracies! però jo ja fa dies que el porto al mòbil hehe sí, sóc friki, però mola molt!😉

5 02 2010
izinu

molta merda…!!!

5 02 2010
Natalia

Allà estaré jo també amb el meu gomet!!

5 02 2010
Arnau

Doncs allà ens veurem. Dos de dos aqeusta setmana i amb ganes de tornar-vos a veure.

Per altre banda serà el meu debut amb Mishima. Me’n han palrat molt bé…

Au! Siau i a veure si en Jena- Luc algun dia ens dona la solució de com arreglar situacions viscudes…

6 02 2010
Núria

Gran concert al Clap i gran comentari sobre els gomets verds! Esteu tan presents a la meva vida últimament, que se’m fa estrany després creuar-nos davant del clap i no saludar-vos com si ens coneguessim…. ha estat raro!🙂

6 02 2010
martí...

Ahir vau sonar a RAC1. Al programa 14/15, als 2 min. finals posen música d’un grup i ahir vau sonar vosaltres. Us van etiquetar com als Back Street Boys Catalans… i van comentar això del Conçert a la Sala Clap amb Mishima.
apa, salut!

6 02 2010
Alba

Ei!
Només dir-vos que ahir al Clap hi va haver MÀGIA.
Felicitats i sort d’ara endavant!

6 02 2010
Yáiza

Bon dia!! Bé, ens vam perdre el concert, sí, però avui quan m’he llevat sonava l’Home que treballa fent de gos al Ritmes de tv3! Era un directe… no sé d’on! (pobres, els dels mitjans estan desesperats perquè no hi ha eeeel famós videoclip, encara!!! hahahahaa). Això és llevar-se amb bon peu!

Apa, jo desapareixo per una setmaneta, que me’n vaig pel món a celebrar que he acabat exàmens! Però… ens veiem a Razz2! (si no em torno a quedar sense entrades, s’entén).

Una abraçada a tots, totes i tothom!

Deixa un comentari

