Tot el Clap és un clam

8 02 2010


Amics,
ahir no va haver-hi post al bloc. I (com passa sempre que no hi ha post) avui hi ha mil coses per dir. Encara amb la ressaca del concert d’El Clap a sobre, us convidem a fer una passejada per l’actualitat d’Els Amics de les Arts. Comencem!

1) Gent de Tarragona i rodalies: Ja són a la venda les entrades pel concert a EL CAU. Serà el dia 6 de març. Queda un mes però és una sala petiteta. O sigui que qui les vulgui ja les pot trobar… AQUÍ.

2) Feu un cop d’ull a la secció Compra Entrades perquè n’hi ha de disponibles per tots els concerts menys el de la Pasternak de Vic. Aquesta setmana no hi ha concert però la que ve serem a Razz, El Privat de Mataró i Caldes de Montbui.

3) Ens arriba un fantàstic video de Diaridelamusica.com realitzat per en Joan González al concert d’El Clap. En Joan Salicrú ha fet una crònica a la web del Diaridelamusica.com.

4) Més coses. També apareixem en el blogs: Foc d’encenalls, Món diferent i el moment Código al Youtube.

5) I totes aquestes meravelloses fotos són de la Carla Aledo. Moltíssimes Gràcies!!!! Voleu veure-les totes?

Salut!


Accions

Information

8 responses

8 02 2010
Josep

Molt bones les fotos. M’ha fet molta gràcia com les diferents cròniques dels blocs que heu citat parlen del component dels Manel que us va anar a veure. Uns el perden de vista al tren i uns altres el veuen ‘camuflat’ entre el públic.😉

8 02 2010
Natalia

Ja us ho vaig dir, un concert genial!
Estem desitjant que arribi el proper!
Jo també tinc un bloc (recentment estrenat) i també us he fet un petit espai en ell!🙂 http://www.eguzkilorea.wordpress.com
Espero que us agradi!🙂

8 02 2010
Emili

Moltes felicitats Amics. Feia molt que no us veia en directe i se us nota que cada dia que passa ho porteu més per la mà… un concert genial!!

Me n’alegro molt que les coses us estiguin anant tant bé! Ara només us falta venir de tour a Lleida, que aquí a la terra ferma també tenim ganes de concert!

Fins aviat!

8 02 2010
gem

Uuaaauuhhh!!!
Quines fotos!!! (joan enric, estàs molt bé…😉 )

A veure si us puc venir a veure al Razz o a Caldes, i penso portar un dinosaure!

8 02 2010
Anna

Ja tinc les entrades per Tarragona!!!🙂

8 02 2010
Freski

Ei, gràcies per enllaçar el meu blog! A veure si ens podem tornar a trobar ben aviat, companys!

8 02 2010
M'agraden els rinxols

En Joan Enric ha aconseguit ser el meu Super Heroi!!!!😛

8 02 2010
Violant

Podré aparcar la meva nau errant a l’entrada del Razzmatazz?

Deixa un comentari

