Els Binocles d’en Ramon

10 02 2010

Amics,
ja fa temps que teníem constància d’aquest video però no havíem trobat el moment de publicar-lo amb tanta activitat bloguil. És un vídeo molt especial. I és que en Ramon Buira (a qui no coneixem) ha decidit posar-se davant de la seva càmara de vídeo i interpretar per tots nosaltres una versió acústica d’Els Binocles d’en Pere. Ens agrada que hagi triat Els Binocles perquè és una cançó que ha passat força desapercebuda. És de les primeres que vam escriure per al Bed & Breakfast i la primera on l’Eduard va començar a agafar la melòdica. Ta-ti-to-ti-tooooo! En fi, sense més preàmbuls, agafeu les guitarres, afineu les goles i seguiu a l’amic Ramon…

PD: S’ha de dir que algun petit acord no acaba de quadrar però sona bé igual.

Salut!!!!!


Accions

Information

14 responses

10 02 2010
quim

Hola amics:

De fet si que el coneixeu. va ser al concert que vau fer a Cardadeu, que us el vam presentar jejejejeje. Després del concert vam estr parlant de les vostres cançons i els dos coincidiem que aquesta cançó és preciosa i que a més a més ens reocrda a un amiga que tenim en comú. És per això que es va decidir a fer l’aucustic.

10 02 2010
Gabriela Islas Arzamendi

ESTÁ MUY BIEN, PADRÍSIMO!!!!! A ESO LE LLAMO YO INICIATIVA, VOLUNTAD Y BUEN GUSTO POR LA MÚSICA.

10 02 2010
bolet post-industrial

Fantàstic! M’agradaria felicitar al Ramon per aquesta gran versió dels Binocles, m’encanta!!!!

10 02 2010
Anna

Potser ha passat desapercebuda, però a mi és la cançó que més m’agrada del disc. A lo millor és pq sembla feta a mida per a mi (o això diuen alguns amics) =D

10 02 2010
Josep

Ja l’havia vist un dia que buscava vídeos dels Amics. És molt bo.

Al Youtube també hi ha uns nens que canten el Código da Vinci i fan molt de riure.

10 02 2010
Isabel

Doncs a mi també m’agrada moltíssim aquesta cançó!!!! Espero que al concert de Privat la canteu nois!!!! Una abraçada!

10 02 2010
Fedra

Ostres! sisisisisi! és la millor cançó del disc!
Quanta ironia mare meva…no es poden dir més tòpics de plegat i amb tanta gràcia!
És fantàstica! l’haurieu de tocar als directes.

10 02 2010
Ramon (el del vídeo)

Hola Amics! Doncs jo sincerament us volia agrair a vosaltres que contineu així. La quotidianitat de les vostres lletres m’encanten i d’aquí va sortir la idea de fer la cover i de poder fer difusió de les vostres cançons.
Merci a vosaltres!
Abraçades des de Milà!

10 02 2010
Marta!

És la primera cançó en que vaig fixar del CD! Preciosa!

Espero escoltar-la i poder-la canar a RAZZ😀

11 02 2010
cris

desapercebuda??? no ho crec pas! vaja, ara potser és fàcil dir “doncs a mi m’encanta!” però es que és cert!! “si mai ets de veritat, per mi semblaràs de mentida” és una de les frases més dolces que he escoltat darrerament =)
i sí, jo també voto per a què la toqueu en directe (juntament amb liverpool :P)

11 02 2010
Ramon

jo penso que desapercebuda .. perquè no la canteu massa als concerts.. però és sensedubte de les que més sona al meu iPhone!

i.. com bé ha dit en Quim abans, vau estar-hi parlant a cardedeu! i… a Sant Andreu, darrera la pancarta CODIGODAVINCI/dissabte-qualsevol també s’hi amagava ell ; ) en aquella època encara sense gumets x’D

11 02 2010
izinu

Yo creo que, es inevitable y necesario que canteis muchas mas canciones en los proximos concierto. Si duran dos horas no os proukupeis nosotros estaremos bailando, botando y cantando sin parar. Y secundo completamente el hecho de ke teneis ke tokar liverpool!!!

13 02 2010
evie

per mi que ens han fet a mida em va enamorar. toqueu-la a razz!

15 02 2010
Fusteriana

Hola des de València!
“Els binocles d’en Pere” és sens dubte la meua cançó preferida, supose que perquè em sent molt identificada! Buscant-la pel youtube vaig descobrir aquest xic, en Ramon, i he de dir que em va encantar la seua versió (fins i tot et promocione al meu tuenti Ramon! xD). Simplement això, m’ha fet gràcia que el nomenareu ací, seguiu així, ens veiem a Vinaròs!😉 I tu també Ramon, crec que tens molt de talent!

Deixa un comentari

