Un dissabte a Caldes de Montbui

24 02 2010

La cosa no podia començar millor. Quan entràvem al restaurant a menjar una llesca  torrada amb cosetes a sobre (perquè us en feu una idea eren com pizzes casolanes) el Barça ja guanyava per 3 a 0. Era el tercer concert de la Trilogia, el de Caldes de Montbui i ni les obres que hi havien al centre del poble van impedir que arribéssim a l’hora. En Kurti amb la seva furgoneta vermella i el seu GPS va sortejar mil i una valles de l’ajuntament, va esquivar cintes blanc-i-vermelles i va anar en contradirecció per més d’un carrer per a poder complir la gran tasca que li havia estat encarregada: aparcar amb els quatre intermitents davant del teatre. Total, que quan vam arribar vam veure un poster d’Els Amics tamany gran (molt gran) a l’entrada i això ens va donar una gran (molt gran) idea: “Farem un poster! Així ja no haurem de dir on està la botiga als concerts. El forrarem i el posarem en un lloc visible i la gent ja sabrà on ens posarem a vendre discos i xapetes”. Llavors un altre va dir: “Ah! Si en fas un, fes-ne un altre per mi, de record”. I un altre va afegir: “I jo també en vull!”. I jo, i jo. Total, que potser ben aviat farem posters!

El bolo era diferent als anteriors. Razz va ser ballaruga. El Privat va ser un híbrid (gent dreta, gent de peu) i aquí era un teatre, o sigui que tothom assegudet. I la veritat és que ens va agradar també. Quan la gent seu pots xerrar una miqueta més entre cançó i cançó perquè hi ha silenci. No hi ha soroll de fons… És tot com més solemne… al principi! Al final la cosa va acabar amb mitja platea dreta ballant! Vam tornar a fer Armengol i Bed & Breakfast. Aquestes cançons són una mica com aquells pantalons que no et pots posar fins que et facin la vora i que quan te’ls poses dius: que bé que em van. Com m’ho feia abans sense aquests pantalons? La gent immensa, com sempre. La Roser Ortiz (fotògrafa professional) ens va fer fotos i la mare d’en Ferran (fotògrafa oficial d’Els Amics amb permís d’Ibai Acevedo) també. De fet, totes aquestes fotos que veieu al post són seves.

Una abraçada ben forta i gràcies als que heu vingut a algun dels tres concerts! Hi ha gent inclús que he vingut a dos!!! (uala!)

Salut!


Accions

Information

12 responses

24 02 2010
Gerard

Si feu pòsters jo també en vull un de rècord, així que ja podeu començar a adaptar la publicitat subliminal que en Ferran fa en alguna cançó per afegir “…i pòsters”.

No recordo si vau tocar els binocles del Pere a constantí, o si ja ho feu, però m’agradaria sentir-la al Cau ja que considero que es una gran canço.

Una abraçada des de Kazakstán (ens veiem al Cau si puc marxar d’aquest forat a temps).

g

24 02 2010
Yáiza

…i jo!! (allò del póster)

M’acabo de llevar, a les 9 ha començat a sonar el B&B, i ja està sonant Reykjavik, i això vol dir que vaig tard!! Som-hi!

Bon dia a tothom! =)

24 02 2010
izinu

Posters? A Yaiza si le dejaran se os llevaria a vosotros cuatro a casa!!

24 02 2010
SenyorSunyer

I’m agree!😄

24 02 2010
Yáiza

TENIR AMICS PER AIXÒ!!! Vaia dos… VAIA DOS!

Mmmm… sisi, els quatre a casa meu, però estaríeu una mica apretats =P Si no us fa res… hahahaha!!

De moment em conformo en veure’us dalt de l’escenari! ^^

24 02 2010
Natalia

jajajajaja
Jo també controlo el temps amb el Bed and Breakfast!!! Si quan acabo d’esmorçar el CD va més enllà dels Binocles… tic-tac, tic-tac, tic-tac… FAIG TARD!!!! (Això sí, el CD me l’acabo al metro :P)

24 02 2010
maria.

certament, un concert molt híbrid: gent dreta, gent de peu… gent sentada n’hi havia? jujujuuuurl… 😉

24 02 2010
Laura

I ja posats, si feu pósters, també podeu fer samarretes no? Així quan siguem tots a l’Auditori podrem anar amb les vostres samarretes! =)

24 02 2010
Judith

Sí! això de les samarretes és bona idea…
:)!

24 02 2010
Silvia

m’agrada el “ben aviat noves confirmacions” de la pàgina d’inici, m’agrada molt i ho espero amb candeletes! ^^
Xapetes, pòsters i samarretes… sí!!!

2 03 2010
Martona

El meu petit post del gran concert a Caldes! Aixxx… com m’agraden els vostres directes! I a primera fila!

http://lostintranslationblogcat.blogspot.com/2010/02/una-sessio-damics-al-teatre.html

Fins la pròxima!

7 03 2010
ivan

hola amics de les harts me gustaria ke fuerais al nuevo cole tramutana a cer un concierto de bustro cd nuevo sera la inaguracion el dia 24 de marzo a las 18:00 estais invitados soi ivan buestro primer fan asta pronto hasta pronto

Deixa un comentari

