Més Myspace / Ull amb el concert del juny!

4 03 2010

Els Amics segons Pere Mas Ramon

Amics,
aquesta setmana hem pujat dues cançons més al Myspace. Pels que escolteu Els Amics a la feina amb uns auriculars, els que us els poseu per treballar des de casa o els que encara no teniu el disc… dues cançonetes. Aquest cop són “La merda se’ns menja”, un clàssic ja dels concerts que normalment apareix de les primeres i “Bed & Breakfast”, la cançó que dona títol al disc i que desde que la toquem  s’ha convertit en una de les més celebrades per tothom.

Per altra banda, si us mireu el mapa d’entrades vengudes pel concert del 21è Fetsival de Guitarra que farem a l’Auditori amb Anna Roig i l’Ombre de Ton Chien (3 de juny)… Hi ha MOLTES entrades comprades. Ja hi ha poquets espais en verd! Comproveu-ho. Si algú vol venir que no s’encanti!!!!

Salut!

Pd: Demà, pot passar-ne una de maca…


Accions

Information

9 responses

4 03 2010
Yáiza

Bon dia, bon diaaaa!! M’encanten els blocs super matiners de Els Amics!! Col·laboreu en el meu bon humor, haha! I aprofito per desitjar a tots els que passaran per aquí, i a vosaltres també, clar, un feliç dia! =)

(i queà passarà demà..?)

Una abraçada!

4 03 2010
Josep

Ai sí, quina intriga… què passarà dema? jajaja

Bon dia a tu també Yáiza!

4 03 2010
Anna

Bon dia!!!

Tens raó Yaiza! Sou matiners i molt puntuals Amics!! Cada matí, em connecto al bloc, i no hi ha res! Després miro un moment el correu i la pàgina del banc (4 o 5 minuts), i em torno a connectar al bloc dels Amics i ja hi ha el post penjat!! És clavat!! Matemàtic!! Cada matí igual!! Podria anar directament a mirar mail i el banc, i després consultar el bloc dels Amics… però no puc evitar-ho!

I demà encara menys!!!!! Quins nervis!!

4 03 2010
Ostres!

Nois, que us separeu? Un amic meu em va dir que havia sentit que us separaveu. I jo que us acabo de descobrir! Serà com amb en Jeff Buckley, que quan el vaig descobrir resulta que el paio li dona per anar de pic-nic al riu i batre el record d’amnea?

4 03 2010
Josep

ein? Aquest amic teu d’on va treure això?

4 03 2010
Ostres!

no ho sé, suposo que li hauré de preguntar!

4 03 2010
Natalia

Sorpreses per demà!!! Amb el que m’agraden a mi les sorpreses!! Quina intriga!!!!
La meva rutina diària és arribar a la feina, obrir el correu, el facebook, el diari i la web dels Amics! I sí, cada dia quan arribo ja està feta!🙂

I això de que es separen???? No fotem!!

Jo us desitjo bona tarda!! (Heu vist quin sol avui????)🙂

4 03 2010
maarinaa

demà que hi han sorpreses podre veure la entrada nova del bloc acabada de fer, normalment ho veig despres de dinar, com que al mati vaig a classe…

4 03 2010
Silvia

què passarà demà?? no podré esperar tant… que jo fins les 15h no puc mirar el bloc! espero que valgui la pena l’espera😉

Deixa un comentari

