2046

13 03 2010


1) Avui la gira del Bed & Breakfast ens porta fins al Vallès Oriental, concretament a Granollers.
A partir de les 23.55 serem a la sala 2046. L’últim cop que vam venir al Vallès va ser en aquell ja mític concert al Tastautors de Cardedeu. O sigui que les vibracions no poden ser millors! Us hi esperem a tots.

2) I recordeu que la setmana que ve arriba la segona trilogia d’Els Amics de les Arts (3 concerts/3 dies). Ja podeu comprar entrades anticipades pels concerts de Vic, Navata i Vidreres.

Salut!


Accions

Information

5 responses

13 03 2010
Marta.R

Ahir vaig anar al concert de Lax’n’Busto a la sala Salamandra i després del concert la primera cançó que van punxar va ser “Jean-Luc”🙂 la vam cantar i ballar abans d marxar ^^
Llàstima que aquests tres concerts em quedin una mica lluny…espero veure’us de nou ben aviat! Petons!

13 03 2010
Esteve

Ens veiem aquesta nit a Granollers!

13 03 2010
Filomena

Queden hores per gaudir dels Amics a Granollers!

Jo vaig ser a aquest “mític Tastautors” de Cardedeu amb la Sala Sarau a petar amb 400 persones… i és el que va fer que em quedés amb ganes de repetir!

Molta sort!

14 03 2010
xavi

Senzillament Brutal!

de ben segur que recorreré km per tornar-vos a veure!

14 03 2010
Laia

He tornat a repetir concert i evidentment, vaig tornar a sortir amb un somriure a la boca🙂 Cada cop hi ha més gent que canta tot el repertori! Molt guay!
Llàstima que ja no quedin discs del Castafiore Cabarete…

Moltes felicitats pel concert!!

Deixa un comentari

