Com ha anat?

5 04 2010

London

Què? Com han anat les vacances? Heu fet moltes fotos?
Nosaltres hem gastat infinitat de targetes de memòria buscant les fotos més originals, les mai vistes.  Al final en Ferran va abaixar la guàrdia i se’n va anar a Londres: fotos amb un bobby, en una cabina, en un autobus de dues plantes, al London Eye, al Big Ben…
I vosaltres? us heu fet fotos aguantant la torre de Pisa? Amb la Torre Eiffel a la mà? davant el petó de Brezhnev i Honecker al mur de Berlín? a la Fontana di Trevi? davant el Cafè des 2 Moulins al París de l’Amélie?
Esperem que hagueu desconnectat i que hagueu carregat piles.
Nosaltres tornem a arrencar fort camí de Torroella! Ens veiem el dia 9!


Accions

Information

5 responses

5 04 2010
Yáiza

Oh! Ben fet, haver baixat la guàrdia per uns dies… Espero que hagis aprofitat la proximitat londinenca per comprovar l’estat de Liverpool, que jo ja m’he assegurat que Cadaqués encara existeix (i que, a més, està molt i molt lluny de Roses com per anar-hi a peu en un sol dia, i sinó, ho pregunteu a les meves cames!).
Per cert, és la foto perfecta, només li falta un “double decker bus” d’aquells vermells passant per darrere! Hahahaha!
Apa, bon dilluns de Pasqua a tothom i fins aviat!

Yáiza

5 04 2010
Berta

Ostres! així m’agrada descansant uns dies.. quina enveja! jo no he pogut anar a enlloc i fer infinitat de fotos! tot el que tinc son fotos de les caramelles que es canten al poble!
i ara ja amb ganes de tornar-vos a veure en concert!
acabeu de gaudir de l’últim dia de vacances!! petons

5 04 2010
Glòria

jo he anat a madrid a fer uns xurros amb xocolata a la plaza mayor!!

per cert el dia 9 toqueu a torroella? de montgrí???

5 04 2010
Abi

jo m’he quedat per aquí, m’he apropat al Penedès però tot i així he fet un munt de fotos, pq no sigui dit,… seguim esperant-vos a bcn i voltants… ara ja podreu, q teniu les piles ben carregades

6 04 2010
carolina

macooooos! he tornat de la toscana renovada, la veritat, moltes fotos per tenir-ho present fins que arribin les properes vacances.

Deixa un comentari

