En Kurti a la vora del pop

12 04 2010


Amics,

0) Com es presenta la setmana? Nosaltres tenim un munt de coses per explicar-vos i només estem a dilluns. En fi, anem-hi.

1) La gent de MÈNSULA CREATIUS ens ha passat el dibuix que us vam ensenyar fa uns dies sense lletres i en tamany “Wallpaper” per a aquells que us el volgueu descarregar! Gràcies de nou a en Txomin i Companyia. Hi ha dues mides. (1920×1200) (1280×1024)

2) Aquest cap de setmana visitarem Mallorca per fer un concert a Porreres el dissabte. Voleu saber tots els ets i uts? Mireu…això.

3) En Kurti ja ha penjat la seva crònica del concert de Torroella. La voleu llegir?

4) Com ja sabreu, l’EDR d’aquest mes ve amb un documental sobre alguns grups de l’escena musical realitzat per la productora Clack. Els Amics hi sortim juntament amb Manel, Anna Roig, Maria Coma i El Petit de Ca L’Eril. Us deixem el tràiler i a veure si us fa venir ganes… Moltes gràcies a en Joan Salicrú i la resta de l’equip!

Salut!


Accions

Information

13 responses

12 04 2010
SenyorSunyer

Jo ja he vist el documental! Es Bastant entretingut!

Quelcom que no té res a veure…: Potser ja seria hora d’algunes samarretes marca els Amics de les Arts no?😉

12 04 2010
Fcesc

Això de començar per 0 només ho pot fer algun friki informàtic…. no ereu de lletre vosaltres??? jeje. Molt original el dibuix. Per cert, això que vaig llegir al Diari de Tarragona que actuaríeu junt (o de teloners) amb Els Pets??? Vull la info ja!!!! Pot ser mortal!!🙂

12 04 2010
elsamicsdelesarts

Junts, junts… suposo que el Diari es referia a compartir escenari. Amb tot, quan estigui 100% confirmat sereu els primers a saber-ho! Però paciència perquè encara falta.

12 04 2010
Anònim

Uoooo! Els Amics + Els Pets = concert 100% bon rotllo! Això pot ser un subidón terrible =D

12 04 2010
Anna

Uooo! Els Amics + Els Pets = concert 100% bon rotllo! Això pot ser un subidón terrible =D

12 04 2010
Joel

M’uneixo a la petició del Senyor Sunyer. Volem camisetes dels Amics de les Arts!!!

12 04 2010
Laia

Ens agrada que tingueu tantes coses per explicar-nos! El reportatge té molt bona pinta. L’haurem de mirar.
També m’uneixo a la demanada de samarretes! I estaria guay enganxines dels Amics de les Arts per posar al cotxe!

12 04 2010
Yáiza

Quèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè???

Si feu un concert conjunt amb Els Pets, m’agafarà un cobriment, una angina de pit i una taquicàrdia tot alhora! SenyorSunyer! Se t’acudeix una combinació millor!? (sé que tu em comprens perfectament… xD)

Ue!! Que tingueu tots plegats un bon diaaa!!

Yáiza

12 04 2010
Anna

Heu sentit la versió de 4-3-3 de la ràdio? Parlant de Messi?
I… si! Samarretes! Samarretes! Samarretes!!🙂

12 04 2010
SenyorSunyer

UN CONCERT AMB ELS PETS!!! com diuen les pijes americanes que tenen chiuaues!: OH MY GOD!

Ho podria catalogar de somni fet realitat. Yáiza jo també sento els primers indicis d’angina de pit… deixo la resta de l’emoció que vol sortir i fa presió a la meva panxa pel moment que Els Amics ho confirmin!

12 04 2010
Cris

Amb Els Peeeeets???? Uooo! per favooor si es fa em donara una taquicardiaaa!!! jo vull!!!

12 04 2010
Pau

Semarretes ja!! Necessito que la gent sàpiga que m’he avançat als nostres temps!

12 04 2010
Glòria

quan els manel tornin, a mi em faria molta ilusió uns manel + els amics!!

per cert això del merchandising em sembla perfecte… que les xapetes estan molt bé… però necessitem samarretes per enganxar-les!!!

Deixa un comentari

