Ja saps què regalar per Sant Jordi?

22 04 2010

Els Amics t’ho posen fàcil.

Un disc que ha rebut crítiques boníssimes com…

“Un disc rodó”
Amics de la Geometria (UAB)

“Perfecto posavasos”
Gonzalo Núñez
Diario Clarín (Argentina)

“M’agrada la portada”
Un que té un blog.

I demà… La guia imprescindible per a seguir el recorregut maratonià que farem els Amics per Sant Jordi i que passarà per diverses ràdios, el Kursaal de Manresa i el Sant Jordi Club (Escena BCN). Se’ns acumula la feina i tenim molts posts pendents: un videoclip del Per Mars i Muntanyes fet per un seguidor de Mallorca, vàries aportacions per a la secció “Fem un B&B pel món”, blogs, fotos… Poc a poc!


Accions

Information

19 responses

22 04 2010
Judith

Sabeu més o menys l’hora del Ràdio Flaixbac?

22 04 2010
marina

i quines ganes tinc de veure-us! demà a manresa!!
fins demà🙂

Marina

22 04 2010
Laia

jajaja! Que bo el video “en busca del bolet-cd”!
Judith, pel que tinc entès, actuaran cap a les 12:30-13:00 (però no estic segura)!
Espero que pugueu tocar unes quantes cançons. Allà estarem!

22 04 2010
des

Nosaltres us vindrem a veure al món a rac1 que de 12.00 a 13.00 volem veure la competència! Sant Jordi és estressant a Barcelona!!! (és el 1r sant jordi que hi passo).
Ja us ho han dit no que esteu fatal?

22 04 2010
L'home que treballa fent d'auditor

Esteu fatal!!!!

Jo ja el vaig trobar el CD-bolets fa temps jajajaja

Sou genials i també esteu bojos!!!

Però qui era l’home del fons? L’home que treballava de gos i ara li heu pres la feina…. no se no se

22 04 2010
S.A.

Que bo!😀

22 04 2010
Izinu

Jajjaajjajajajajajajaja, estais fatalllll…. jajajajajajajajaja……

22 04 2010
Natalia

jajajajajajaja…
Molt bona!
Ferran, no hi havia cap tronc més gran???
Aquest cap de setmana no hi seré, així que no us podré venir a veure!😦
Molta merda (però que no se us mengi!)

22 04 2010
marga

Jajajaja! Fantàstics com sempre!

22 04 2010
Teresa

jua, jua, sou el colmo!!
El que no se us acudeixi a vosaltres…

22 04 2010
Yáiza

no m’estranya que costin de trobar! la primavera no és temporada de bolets, no?! =P Tot i que sempre és bona època per un B&B!

22 04 2010
6Q

Com sempre… TREMENDU!!!
Que passeu una gran Diada de Sant Jordi!!!

22 04 2010
Mònica

Així m’agrada que s’acumuli la feina!!!!!!

22 04 2010
Rosella

En el xat setmanal de Carlos Boyero a El País li han fet una pregunta que m’ha fet pensar en vosaltres:

Pregunta: Saludos Carlos. He intentado ver “Elogio del amor” del insoportable de Godard y me ha sido imposible llegar a la mitad. Pero, ¿existe alguna película de este director medianamente humana?. Será que no fuma, ni bebe, ni come,…¡dios mío, es algo infumable lo de este señor!.

Carlos Boyero: Compadezcame. En el próximo festival de Cannes tendré que tragarme su última entrega, su último “poema fílmico”, que es como definen sus películas, o lo que sean, los enterados de siempre.

Voleu dir que a en Godard era el millor a qui demanar-li consells d’amor?😄
Salutacions!

22 04 2010
Yasmina

Jo per fi ja el tinc!🙂

Ara podré fer el meu B&B pel món!!😀

Bona diada, i bons concerts!!!!!

22 04 2010
15toblackwall

Ostres que bo el vídeo!!! Com penseu en fer aquestes coses? jaja improvitzeu o què?
Si pogués fer campana vindria a algunes ràdios… millor no.
Apa, salut!

22 04 2010
Neus

hahaha, boníssima idea!

què guapo és Lluc, eh?
amem si demà mos veim pels carrers de barcelona! feliç sant jordi!

22 04 2010
Judith

Gràcies, Laia!

Intentaré passar-m’hi, ja que a la facultat tenim festa… :)!

23 04 2010
David

Jo us veuré a Manresa!

Deixa un comentari

