UN SANT JORDI AMB 800 ROSES

25 04 2010

Amics, acabem de passar un cap de setmana ple d’emocions:

Hem anat a les radios a actuar.

Hem conegut el President Pujol. “Vosaltres sou lo últim que ha sortit, no?” Molt gran!

Hem celebrat el Sant Jordi, on l’home gos ens va regalar una rosa a cadascun.

Hem omplert el Kursaal de Manresa de gom a gom. 800 persones en un teatre magnífic que van venir a disfrutar amb nosaltres el vespre de divendres. Realment estar a l’escenari i veure el teatre ple de dalt a baix et dispara la bilirrubina i tot el que acaba en -ina! Genial, inexplicable!

Hem fet una nit de Festival Escena a les 2:30 de la matinada! Gracies a tots!

I un dissabte de Festa Major a la Cellera ple de gent entregada a l’envalat.

I tot amanit amb sol i primavera.

Què més podem demanar! Estem supercontents i us volem donar les gràcies per tot el que estem fent plegats.

I avui diumenge a descansar i a carregar piles perquè la propera setmana es presenta també plena de coses xules.

Us deixem amb una noticia del regio7  que parla del concert de Manresa.

I avui, no us perdeu Els Amics de les Arts al programa 30 minuts titulat Zona de descàrregues. El podeu veure aquí en directe a les 21:51.


Accions

Information

14 responses

25 04 2010
S.A.

No em perd el 30 minuts, a veure què opineu…

25 04 2010
maria

Quin concert a la Cellera de Ter…………………espaterrant !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25 04 2010
Jesús

El concert al Kursaal va ser brutal! Sou molt grans!😀

Gràcies, Amics!

25 04 2010
Mercè

Gràcies pel concert a Manresa!

Aquesta entrada… m’atreviria a dir que l’ha escrita en Dani😉

25 04 2010
Teresa

Jo aposto per l’Eduard. No m’imagino al Dani amanint-ho tot amb sol i primavera.
Qui en dóna més?

25 04 2010
Judith

uó quin cap de setmana més rodó!
voleu fotos de la ràdio? en vaig fer alguna (no és que siguin res de l’altre món, però…)
i si les voleu us les puc enviar, però no sé a quin correu s’envien les fotos!

No em perdré el 30minuts!

25 04 2010
Amics

Ostres, sí, envie’ns-les! “amicsdelesarts@gmail.com”
Gràcies Judith!

25 04 2010
Glòria

doncs jo, no sé perquè, diria que ho ha escrit en Ferran… fem una porra?

per cert MOLT GRAN ahir el concert de la Cellera, amics!!! endavant!

25 04 2010
15toblackwall

Jo també aposto per en Ferran… digueu qui l’ha escrit!
I a veure què dieu al 30 minuts… pot ser interessant

25 04 2010
Quim Haro

Ahir vaig viure, més que veure, el vostre concert de la Cellera. Sou capaços d’entusiasmar la gent amb les històries de les vostres cançons perquè la gent viu coses semblants en la seva vida real, no sempre trufada de música i somriures Gràcies.
Teniu una crítica més complerta al meu blog.

25 04 2010
Teresa

Jo no vaig ser a la Cellera, però coincideixo plenament amb el que dius al teu blog. Crec que arriben molt a la gent perquè avui es necessita la proximitat que ells desprenen.

25 04 2010
Judith

fotos enviades,🙂

25 04 2010
carolina

us acabo de veure a 30 minuts, quina gràcia, esteu a tot arreu, una abraçada ben forta i fins aviat!!

26 04 2010
AveCrem

Hola,

Heu vist la foto que us van fer els de RAc1 parlant amb el president Pujol?

Deixa un comentari

