Ecos de dilluns

26 04 2010

Amics,
avui és un d’aquells dies que podríem fer un post d’aquells llargs, llargs. La quantita de coses que ens han passat aquests últims dies és brutal. Anirem per feina i intentarem repartir-ho entre avui i demà.

1) Primer de tot merci de nou a la gent del Kursaal, Escena i La Cellera. Al Kursaal va ser impressionant. Vam haver de parar a mig concert per dir-ho perquè era molt gran per nosaltres tot allò que estava passant. Manresa, com a casa. A l’Escena vam quedar gratament sorpresos de tenir tanta gent tot i tocar Love of Lesbian al mateix moment. Gràcies als que ens vau donar suport durant aquell tram final de la nit. I finalment no ens podem deixar La Cellera. 7 de la tarda. Pensàvem… vindrà gent? I tant. Aquella carpa era una olla a pressió. Bon feeling a tope des del començament. Gent d’arreu de les comarques gironines i tothom cantant les cançons a pulmó. Gràcies. En Kurti hi era i explica els tres concerts des del seu punt de vista. I merci a tots pels comentaris via Facebook, bloc, twitter… Els llegim tots!

A l'Escena BCN. 3.00 AM Foto: Xavi Mercadé

2) D’entre les reaccions del concert de la Cellera, ens ha agradat molt el post de’n Quim Haro al seu blog. Diu coses com: “Veure com es pot cantar sobre tot allò que ens passa en el dia a dia encomana amb més facilitat la frescor, el somriures, la il·lusió i l’entusiasme als mortals que, sentint el mateix, no tenim l’oportunitat de pujar a un escenari, fer-ho públic i gaudir amb l’actuació.” Voleu llegir la resta de l’article?

3) Aquesta setmana que ve serem al programa Divendres (el divendres). El mateix dia actuarem a Lleida dins el Fetsival Insomni i l’endemà serem a Vic (iuju!) per actuar a l’Atlàntida en un concert organitzat per Enderrock. Anirem informant!

4) I finalment, un vídeo que fa dies que ens van fer arribar però que encara no havíem tingut temps de penjar. L’ha fet un seguidor de Mallorca amb la música de Per Mars i Muntanyes. És molt guapo!

Salut!


Accions

Information

13 responses

26 04 2010
Marta

Amics!
Felicitar-vos pel concert del Kursaal. Ens va encantar. Brutal.
A veure quan tenim la oportunitat de poder-vos tornar a gaudir per la Catalunya Central (sinó ens tocarà fer algun viatge allà on aneu).

26 04 2010
laiaestebaranz@hotmail.com

Hola!

Que guay és arribar un dilluns a la feina, després d’un cap de setmana fora, i llegir aquest blog tan positiu! Comences el dia amb un somriure i alegria.
El dia de Sant Jordi us vaig seguir per les vostres actuacions a les ràdios i va estar molt bé🙂

26 04 2010
Maria

va ser preciós el concert de la Cellera , dic perciós perquè hi va haver-hi de tot…. m’encanta veure”us en directe, veure com disfruteu perque es que feu disfrutar encara més a tothom!!!!
sou uns artistes!!!!!

gràcies i sort amb tot el que us queda!!!!!

26 04 2010
Arnau

ei Amics! aviso que d’aquí dues setmanes el bed&breakfast arribarà a la Final Four de París!
Au, a carregar piles pels dies intensos que heu passat!
Per molts anys!

26 04 2010
Alba

Nosaltres vem venir a la Cellera d’es d’Olot, i realment va valer la pena el trajecte. Un concert molt familiar i divertit. El bon rollo que teniu entre vosaltres a dalt l’escenari (i suposo que a baix també) s’encomana. Ens ho vam passar molt bé.
I a veure quin dia veniu per La Garrotxa i ens canteu l’Exercici Seixanta, eh?!

26 04 2010
Glòria

Hola Amics, jo vaig ser a la Cellera, era el meu 3r concert i cada cop els disfruto més. Realment va ser espectacular tanta gent i de tantes edats diferents, al meu costat hi havia una nena d’uns 10 anys cantant TOTES les cançons. increïble!!! Ja tinc ganes de veure-us a Girona el dia 15. Suma y sigue!! (perquè dissabte a vic a quina hora toqueu?)

Gràcies un cop més per tota la festa que porteu a sobre! (però com diuen aquí dalt, vem trobar a faltar “exercici seixanta”, i ja posats a demanar “36%” que he sentit que a Manresa la veu tocar!!!)

26 04 2010
Montse Alonso

Bones, Amics, jo vaig anar, per primer cop, al concert de Manresa, amb dues amigues que no us havien sentit mai, tot i que vaig cantar les vostres excel.lències durant 1 mes abans del concert, no es van presentar al Kursaal gaire convençudes…durant el concert (les tenia a banda i banda) anava veient les seves reaccions…a la meva dreta una movia el peu seguint el ritme i reia, a la meva esquerra l’altre picava de mans, reia i em preguntava cada cançó com es deia….en acabar el concert aquesta ja era fan vostra…diré més, diumenge em va dir que no podia parar de pensar en algunes cançons….Les heu convençut!!!!
Jo vaig trobar a faltar “Código da Vinci”, però suposo que a cada concert varia un pèl el repertori, per la gent que repeteix…jo, ja us ho dic ara, també repetiré.

26 04 2010
Carles

Veu tocar a Mallorca i jo estava a lleida… ara toqueu a lleida i estic a Mallorca! m haure de`planificar millor la feina! quina mal sort….

26 04 2010
maria

Que guapo aquest video mallorquí !!

26 04 2010
maria.

sempre havia pensat que deia “i al matí, repartir lletS”, la lletra de per mars i muntanyes.. =)

26 04 2010
cris

jo també ho pensava!!! jajajaja

26 04 2010
cris

Per cert, gràcies per les ganes que vau posar a l’escenabcn després de la marató d’actuacions que duieu a les esquenes🙂 Es va notar el cansament, però tot i així, m’ho vaig passar de conya! (I vaig renunciar als love of lesbian per veure-us!! jajaja)

I una altra cosa, els crits d'”Espartaaac!!” anaven pel Dani??? Em vaig partir…jajajaj

Molts petons!!

27 04 2010
Jesús Badia

Bones!!!

Potser ja ho havíeu vist, però hi ha un blog de LOST que parla de vosaltres! Cada dia arriveu més lluny!!😀

http://lostph.blogspot.com/2010/04/els-amics-de-les-arts.html

Deixa un comentari

