Els Amics de les Arts citats a pàgines de Fans de Lost

27 04 2010

I quan la gent mira Perdidos...

Amics,
la mítica sessió de fotos d’Ibai Acevedo a un punt indeterminat del litoral català (algú s’anima a endivinar-ho?) ha arribat a les pàgines de Fans de Lost. La sèrie descansa aquesta setmana i és un bon moment per ells per publicar contingut que té a veure amb la sèrie. Gràcies a un dels vostres comentaris ens hem fixat que sortim a dues d’aquestes pàgines. Aquí teniu l’enllaç per a veure l’article al mític blog Lostph i a la pàgina Lostzilla. Ens fa molta il·lusió ser una petita part de l’univers que es crea al voltant d’aquesta sèrie. El nostre blog ha tingut un augment espectacular de visites entre ahir i avui!

PD: Gràcies a tots els que ens heu enviat fotos del dia de Sant Jordi. Les posem a l’arxiu d’Els Amics i algun dia les farem servir per el blog. Salut!


Accions

Information

10 responses

27 04 2010
Anna

M’acabo de posar aquesta foto de fons de pantalla, i és una passada. Esteu d’allò més guapos, els colors són fantàstics… l’Ibai se supera a cada sessió!

27 04 2010
Marta

Jo sóc una de les que ha participat a l’augment de visites del bloc (és una bona iniciativa per acostar-vos a la gent!). Us havia descobert fa temps…i ja m’agradaveu, però us vaig veure per primera vegada a la Cellera i en directe guanyeu i molt! Aconseguiu arribar a les persones…gràcies a ser persones vosaltres també! Intenteu que l’èxit no us faci perdre l’essència!😉

27 04 2010
Aljullu

Jo diria que és Empúries! (realment no en tinc ni idea)

Felicitats per la feina!

27 04 2010
Montse

Vaig llegir que era en algun punt del litoral tarragoní. Jo aposto per Altafulla o Torredembarra. Revelareu el secret algun dia???

27 04 2010
Robert

Podríeu fer una versió del Jean-Luc però amb el John Locke. (Ai John Locke, vull entendre-ho però no puc…)

Això si, els drets d’autor d’un servidor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

27 04 2010
Laia

De Tarragona? Em pensava que era algun lloc de la Costa Brava… No sé, com a mínim té pinta de ser aquesta zona. Pot ser Tossa o Platja d’Aro?

27 04 2010
Judit

M’encanta Lost, m’encanten els Amics de les Arts i tinc el xicot a Rasquera. Què més puc demanar? hehehe
Ah, sí! Més concerts dels Amics!😄

27 04 2010
Glòria

jo no m’adormo amb Ventdelplà… però m’heu fet curiositat amb el tema LOST… li he de preguntar a l’Edu amb quina pàgina s’ha posat al dia… a l’estiu ens mriarem tots els capítols una amiga i jo, aviam si en som capaces! això sí, entre capítol i capítol m’agradaria un concert de Els Amics de les Arts!!!

27 04 2010
davidet

Em lamente de haver-vos conegut a partir del blog de lost, xq això vol dir q he viscut sense vosaltres fins ara:P
M’agrada la vostra música i els videoclips estan molt bé. He passat una bona estona al myspace. A veure si el 8 em puc passar per València i us veig, que ja tinc a uns quants convençuts!
molta merda des del Sud!

27 04 2010
darmstadi

M’encanten els comentaris a Lostph que diuen que us voleu fer famosos gràcies a Lost, segurament no han ni passat pel vostre myspace…

En fi, seguiu així i ni se us acudeixi canviar de fotògraf, que l’Ibai ens permet gaudir dels Amics també a través de la imatge.

Deixa un comentari

