Instants de Sant Jordi

28 04 2010

Els Amics fotografiats amb el President Pujol. La seva frase ja passa als annals de la història d'Els Amics. Foto: RAC1

La primera parada del dia va ser a RAC1. Vam fer Jean-Luc en acústic. Després de nosaltres va pujar en Miquel Bernis (des d'aquell dia Meteoròleg Oficial d'Els Amics de les Arts) que va versionar la mateixa cançó amb lletra sobre el temps que feia aquell dia. La cançó es deia Aixopluc. Molt gran. Foto: Laia Estebaranz

En Miquel Bernis és el de la dreta. A l'esquerra Els Amics a punt de valorar la versió de Jean-Luc. Foto: Guillem Massallé

Després de RAC1 vam anar a veure la família de Ràdio Fliaixback al Palau Robert. Gent molt jove a davant d'un dels programes més divertits de la ràdio catalana. Ja vam estar-hi molt a gust quan vam passar per l'estudi de flaix el mes de febrer i repetir per Sant Jordi va ser molt guapo. Foto: Laia Estebaranz

Aquí a l'escenari de Ràdio Flaixbac a Passeig de Gràcia. Probablement cantant "L'hooooome que trebaaaaalla fent de gooooos". Foto: Judith Garcia

I per acabar un petit vídeo de l’actuació a Catalunya Ràdio…

Gràcies a tots els que ens heu enviat fotos, videos i cosetes!!!!

PD: Aptofitem per dir que el Myspace i el blog ja tenen llista de concerts actualitzada. Recordeu que aquest divendres serem a Lleida i el dissabte a Vic.

Salut!


Accions

Information

10 responses

28 04 2010
Glòria

Bon dia amics, sabeu una cosa? La Judith Garcia (que us va fer la darrera foto que apareix al blog i que segur que quan ho vegi estarà MOLT contenta!) em va trucar des del palau robert perquè pogués escoltar en directe via telèfon “l’home que treballa fent de gos”… i va sonar molt bé!!!

28 04 2010
Laia

Quin dia de Sant Jordi més intens! La foto amb el Pujol és molt bona. El millor deuria ser el que us va dir!

28 04 2010
Guillem

Molt bona, la recopilació de fotos.
El Pujol, ja me l’imagino: i d’on sou? Ah, molt bé… Però de quin barri de Reus?
Espero que aquesta setmana tingueu temps per descansar, perquè el divendres devia ser realment cansat (jo vaig acabar baldat i això que “només” vaig venir a veure’us a RAC1, CatRàdio i Kursaal…)
Felicitats i seguiu així!

28 04 2010
Oriol

Eiiii! Jo us vaig descobrir precisament a l’escenari de CatRadio… un pèl tard he arribat, hehe! La noia que us fa les veus a Bed&Breakfast és moolt i molt bona! M’agradaria saber qui és pq m’encanta!

28 04 2010
Judith

Doncs sí que estic contenta, sí!
Gràcies per penjar-la!😀

(Glòria, m’ha fet gràcia el teu comentari)
Que sapigueu que ella em va trucar des de la Cellera al 4-3-3 i se sentia molt bé, també!

Em fa molta gràcia la foto amb en Pujol, haha!

28 04 2010
SenyorSunyer

Crec que haureu de canviar “avançat el teu teu temps, digues que t’agraden els amics de les arts” Per… “Amics de les arts, lo últim que ha sortit, no?”

28 04 2010
L'home que treballa fent d'auditor

Ei, molt be la canço….. pero que es això de cantar amb les mans a les butxaques… quan no hi ha el piano…😉

Continueu així i d’aquí poc tothom coneixerà els amics de les arts…!!!

28 04 2010
Anònim

La Judith és la meva germana i no fa més que escoltar-vos a totes hores, jo us escolto tb i vindré a l’auditori, però no li arribo ni a la sola de la sabata en seguiment amical!

1 05 2010
Mònica

Vau posar-vos d’acord amb les mànigues??? Perquè tenim: Eduard -màniga curta-, Ferran -màniga tres-quarts- i Dani -màniga llarga-.
Mira que porto mesos escoltant les vostres cançons i no me’n canso. Llarga vida als Amics!!!!

1 05 2010
Marc

Eiii!!!

Dani (el de les “ll’s”, tenim un dubte existencial: “t’estaves fent pipi”?..jejeje.

Una abraçada!

Deixa un comentari

