Ho sento molt

6 05 2010

Amics,
1) no en tenim idea de qui ha estat però és molt divertit. Sabeu que últimament s’estan posant de moda aquestes pàgines on hi ha botons que apretes i fan sorollets, no? Doncs un internauta ha inventat el botó d’Els Amics de les Arts. I és una eina que pot arribar a ser molt útil. És el botó per a demanar perdó. Quants cops a la vida fem coses mal fetes i després ens n’arrepentim? Quants cops voldríem fer-li saber el nostre malestar a l’altre persona? En un món cada cop més fragmentat on no tenim temps per veure el veí i on el nostre millor millor amic potser viu a Istambul, què millor que una frase senzilla i curta a través d’Internet. Les relacions 2.0 han començat. Passeu i demaneu perdó.

2) Tal i com anunciàvem ahir, les entrades per veure Anna Roig i Els Amics de les Arts a l’Auditori el dia 3 de juny ja estan exhaurides. Serà una nit fantàstica amb sorpreses i col·laboracions. Gràcies a tots els que vindreu i perdó als que us hagués agradat venir.

3) Us seguim recordant que aquest divendres som a la Telecogresa, dissabte a València (mireu què diuen) i diumenge a les Festes de Maig de Badalona…

4) També podeu anar fent boca pel bolo del dia 22 de Maig a Berga. Aquest dia el Barça havia de guanyar la Champions a Madrid però finalment no podrà ser. En comptes de passar un vespre a casa mirant Inter-Bayern, per què no passar-lo amb Els Amics? Aquest dia acompanyats al cartell amb els Antídot de Berga.

5) Res més, una abraçada i fins aviat!


Accions

Information

13 responses

6 05 2010
SenyorSunyer

Caldrà començar a ser col·leccionista d’aquests pòsters!

6 05 2010
Yáiza

badalona.sí?? =P

6 05 2010
Marta

Merda! Jo volia anar a l’Auditori! Però bé, després de sentir les disculpes em sento millor…

6 05 2010
Glòria

Tot té un començament. Espero que aquest invent dels botons creixi i s’amplii, hi han frases molt “amigues” que et poden treure d’un percal en més d’una ocasió. L’univers Amic s’extén per la xarxa ueeee!!!

Ho sento molt… jo tampoc puc venir al auditori, no tinc entrada😦

6 05 2010
S.A.

Jeje, jo coneixia aquest:
http://instantsfun.es/
però el vostre m’agrada molt més😀

Ja tinc les entrades per dissabte, que moment històric!🙂

6 05 2010
Martona

Aquesta que has dit està molt bé! I fins i tot hi ha el Bazinga de BBT! :D:D Avui estic descubrint això dels butons!

6 05 2010
Roser

em sap greu eeeh, però el aquest http://www.estoesdemasiadoparamicabeza.biz/ us fa molt la competència!!! ho sento moooooolt!!!
jo també espero que pròximament hi hagin molts més botons!

6 05 2010
Tarry

He estat jo, envieu-me un correu si voleu parlar-ne =)
Jo ho vaig fer a l’adreça de premsa però ja veig que no us ha arribat!

6 05 2010
Laia

Quin cap de setmana més animat que se us presenta.
Espero poder venir algun concert en breu, breu!
Ara mirava el pòster de València i el polo que porta el Joan Enric no és del Ferran? O el teniu igual? Coses rares amb les que em fixo…

6 05 2010
15toblackwall

Falta el botó oficial “tu vius al planeta piruleta”! Aquest triomfa segur!!
No es poden haver acabat les entrades! NOO!
no hi ha dret…

6 05 2010
maria.

em sembla que si el barça hagués passat a la final, aquest concert del dia 22 l’haguéssiu fet amb un pinganillo-ràdio a l’orella. mira, potser vosaltres podeu trobar una cosa positiva a l’eliminatòria!

6 05 2010
totcadaques

Quina llàstima no estar a València per al vostre concert!! M’encanteu, però fa temps que m’he exiliat a Cadaqués!! Aniran molts amics meus, doneu-ho tot a l’escenari!!! M’encanta “La merda se’ns menja”, és una cançó collonuda!

6 05 2010
L'home que treballa fent d'auditor

Doncs jo si que tinc entrada pel concert de l’auditori!!!

Col·laboracions?? Serà un concert amb banda, no??

Quines ganes que arribi el dia!!!

Deixa un comentari

