Fotos? I una notícia molt maca

17 05 2010

Amics,
algú té fotos d’algun dels tres concerts? Apolo [2], Girona i Badalona. Anem tant de cul que ja no tenim temps ni de fer-ne. Ens anirien bé per a les cròniques que estan a punt de sortir del forn… Les podeu enviar a amicsdelesarts@gmail.com. Per cert, ahir a Badalona també vau estar immensos. Teníem por que no vingués gaire gent pel tema del Barça i vam quedar al·lucinats de la gentada que hi havia. De pell de gallina. O de gallina de piel.

Els Amics d'Els Pets

Per cert, no us volíem deixar sense alguna notícia especial avui dilluns… Sabieu que el dia 8 de juliol Els Amics de les Arts i la B&Banda serem al Poble Espanyol fent un concert amb Els Pets? Sí, sí. Aquí!

Salut!


Accions

Information

13 responses

17 05 2010
Yas

ooooooooooooh, serà un concert molt interessant, no n’hi ha cap dubte!!! llastima que me l’he de perdre!!
😦

17 05 2010
15toblackwall

Ohhhhhhhhhh! Em sembla que ja tinc un bon pla pel 8 de juliol! Perfecte!

17 05 2010
Laia

La notícia que corria pel blog fa unes setmanes és certa! Que guay! Espero poder venir!

17 05 2010
izinu

Yo se de una que se va a volver loka kon esta noticia!!

17 05 2010
Mar i Salva

Eiiii, ahir a la TV3 en un resum que van fer de la temporada del Barça van fer servir la versió vostra de la Carla Bruni !! “Jo no sé el que m’ha diiiiiiiit, però semblava importaaaaant…”

Perque ho sapigueu!!!

Felicitats per tan bona música i ànims amb el mega curro que feu!!

17 05 2010
Arnau

Ja tinc l’entrada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17 05 2010
maria.

per maco, el concert d’ahir a badalona =)

17 05 2010
maria

Avui a Catalunya ràdio i amb en Pere Mas han versionat la vostra cançó 433,Genial!!!

17 05 2010
maria

Amb els pets ??? Amics això no m’ho perdo!!!!

17 05 2010
SuNe

BABA caient estrepitosament! No m’ho perdo per res del món! Només aquest anunci ja és màgic… ja tinc les entrades al sac i ben lligat!

18 05 2010
Yáiza

Anda que avises, tros de quòooooniam!!!!!

Aquest vespre les compro jo!!! =D

18 05 2010
SuNe

ERA OBVI!!😄 A hores d’ara segur que les tens…😄

8 06 2010
Ivan Serra

Hello,

Ja tenim les entrades per veure-us al Poble Espanyol, compartint cartell amb el Pets. El 8 de juliol cap a la muntanya de Montjuich, que ja temps que no hi vaig (la darrera va ser per veure els Blues Brothers, fixa’t!).

Bé, ja teniem ganes de venir-vos a veure i ara ja si que queda menys. Una abraçada i molta empenta, nois!!

Deixa un comentari

