Els moments íntims de l’Auditori – Festival de Guitarra

6 06 2010

Teníem ganes de poder-vos ensenyar els moments íntims de l’Auditori abans de la nostra actuació al Festival de Guitarra: proves de so, assaig, i la gran coreografia amb la banda a Jean-Luc al camerino. Doneu-li un cop d’ull al vídeo que ens ha fet especialment en Kurti (l’home de les kurticròniques), amb la seva kurticamara:

Aprofitem també per deixar-vos imatges del Tren Transsiberià  (Live in the Auditorium) que va passar per allí! Que gran El Tren!

ESCOLTEU EL CONCERT EN DIRECTE:

I aquí teniu la PRIMERA i la SEGONA PART del concert a l’auditori que va retransmetre en directe RNE4 el passat dijous.


Accions

Information

11 responses

6 06 2010
Berta

Va ser genial el concert de l’Auditori!!!
el video de moments unics és brutal, sobretot quan esteu al camerino. El Dani no ho fa tant malament com diu, ara ja no té excusa en els proxims concerts😉
Molt bona la foto planxant camises per sortir ben guapus a l’escenari!

Gràcies per tots els bons moments que ens feu passar! Seguiu així que sou genials!!🙂

6 06 2010
alicia

sou l’ostia enserio.
va ser genial el concert com tots el altres que hi he pogut asistir!

GRÀCIES AMICS!

6 06 2010
Laia E.

El video dels moments íntims (sobretot al “camerino”)
s’endú un Òscar jajajajaja.

Bé, volem més dates que alguns ens cauen una mica
lluny. Felicitats amics!🙂

6 06 2010
Glòria

el ferran sap planxar… m’hi aposto el que vulgeu que també va ser qui va aniquilar la bola de merda que tenieu al piset…

ara escoltaré el concert en diferit🙂

6 06 2010
Iciar

m’encanta la camisa que s’està planxant en Ferran.
per cert!, al concert de Girona d’aquest divendres, només va ballar en Ferran!, havíeu de ballar tots, ahaha.
va, cuideu-vos i seguiu així, feu-nos aquest favor.

6 06 2010
maria

Quin aire que té en Ferran planxant….ho domina molt …No vol pas venir a casa meva tinc un munt de camises que s’estan esperant.

6 06 2010
Iciar

Maria, em sembla que totes estem desitjant que aquell noiet que domina tant la planxa, ens planxi qualsevol cosa!
crec que seríem capaces d’arrugar tot l’armari per tal de que vingués, eh?, ahaha.

6 06 2010
laura

Va, jo ja ho tinc tot arrugadet, ja pots venir, Ferran!
I si els altres tenen la mateixa destresa planxant que seduint el públic amb aquesta alegria única, també podeu venir!

7 06 2010
Pirada7

“Avança’t al teu temps, digues que t’agraden Els Amics de les Arts”!!!!!!!!!!!

Hola!!! Algu em podria dir com va el tema entrades en al “10 de juny – La República – Sabadell”????

Merci!

7 06 2010
Ainhoa

Genial el ball!
Per cert… us vam enviar un correu amb la nostra coreo de Jean-Luc al concert de primavera… Esperem que us agradés😉

7 06 2010
Raquel

Ostres! Jo m’he escoltat el concert tornant de la “feina” xino-xano i m’ha semblat sentir-me rient escandalosament en el moment que l’Eduard deia allò de “no m’han arribat a contractar mai”…. i després diuen que Ambientals és una carrera de futur…. sort que tenim els Amics! I per molts anys!

Deixa un comentari

