Sabadell SOLD OUT! Hem rebentat la República! + Una Notícia: Els Amics finalistes als Premios de la Música Independiente (UFI)

11 06 2010

Estem molt contents amics: Sabadell ha estat tota una descoberta. Ahir a la “Repú” (com diuen els sabadellencs) va ser tota una festa.  Una hora abans de l’actuació ja es notava el caliu de la gent a la plaça fent cua per entrar. A mesura que s’acostava l’hora la cua es feia més i més llarga i quan vam començar el concert allò estava ple fins a la bandera…una olla a pressió, una bombonera!! La gent ho va cantar tot des del primer acord! Un ambientàs tremendo. Gràcies a tots els que vareu estar al concert i als molts i molts que vareu fer cua a fora i que al final no vareu poder entrar. Gràcies, de veritat, per ser allí.

I una notícia:

Els Amics de les Arts finalistes als Premios de la Música Independiente (UFI).

Els Amics de les Arts som finalistes als Premios de la Música Independiente (UFI) a Artista MYSPACE. Si ens voleu donar un cop de mà ens podeu votar a la web dels premis. (Nota: Al ser PREMI ARTISTA MYSPACE s’ha de tenir un perfil myspace per votar). La data límit per votar és el 15 de juny.

Gràcies pel vostre suport.

I avui cap al Circ Cric de Sant Esteve de Palautordera.

Accions

Information

4 responses

11 06 2010
Bernat

ieeep!
sou uns cracks, ahir vaig estar a Sabadell i vaig disfrutar com mai!! feia temps que un concert no m’omplia mai, de debó! portava mesos intentant venir a un concert vostre perquè ja em sabia pràcticament tot bed&breakfast de memòria i també TOT castafiore cabaret i alguna altra dels altres CD’s, però sempre sortia un impediment d’última hora; però ahir no hi havia qui m’ho impedís! i mira que sóc de barcelona i estic d’exàmens!XD
en fi, que res, només volia traslladar-vos d’alguna manera tota l’emoció que em vau fer sentir ahir! moltíssimes gràcies!
sou genials!, una abraçada!

P.D. ja li vaig dir al eduard -crec- quan va acabar el concert, que em van faltar dues cançons ‘V’ i ‘l’endocrina’, que per mi són enormees! (i és que si hagués de triar algun CD em quedaria amb el castafiore cabaret… encara que TOTS són TANT bons!
P.D.2. m’encantaria venir avui al circ-cric, ja hi vaig ser quan va tocar La Troba, i és genial l’espai i tot, segur que serà genial, no hi seré pero us desitjo tota la sort del món!

11 06 2010
Georgina

Hola! Només us diré una cosa: sou genials!! Us vaig descobrir gràcies a una amiga, i us hem estat escoltant mentre fèiem treballs de la uni sense parar… ahir acabàvem, i quina millor manera de celebar-ho q venir a veure-us en directe? 😀

Espero que torneu aviat! L’ambient de la Repu va ser brutal!

Una abraçada!

PD: a veure si us animeu a fer Els Binocles d’en Pere, que és la meva cançó preferida del B&B… 🙂

11 06 2010
S.A.

Ja està! Sols es pot votar per Jean-Luc, veritat?

12 06 2010
marta

ei genial! la veritat és que en el directe guanyeu moltíssim! transmeteu molt bon rollo i vaig passar una estona brutal…tot i la calor, els cops, i la multitud!!! i no oblideu el single que us van dedicar….”som els cabron, que toquem abans del Almics de les Arts!”

una abraçada!

Deixa un comentari

