Facebook: Canvis Importants!

16 06 2010

Èxode Facebookil

Amics,
1) ha arribat al dia. El perfil d’Amics del Facebook ha arribat a 5.000. Ja no podem tenir més amics. (Ohhhh!) Això és molt gran, senyores i senyors! Hem fet el cupu. Però no patíssim. Ja fa temps vam obrir una pàgina de seguidors que és il·limitada. (Béeee!) Aquesta pàgina actualment ja té més de 6.000 seguidors i és la que farem servir a partir d’ara. Per tant… quatre coses:

A) No ens afegiu més com a amics aquí perquè no podrem dir-vos que sí.
B) La nova pàgina Facebook on ho centralitzarem tot és aquesta. Heu de unir-vos-hi si voleu tenir accés als continguts.
C) Si voleu rebre la info al vostre correu Facebook dels diferents concerts en forma d’Esdeveniment, tenim el grup, on també us podeu unir.
D) Esperem no haver-vos liat.

2) Més coses: sobre el concert de Vilabertarn (3 de juliol) us hem de dir que la web del TR3SC estava equivocada. El concert és el dia 3 i no el 4. Podeu saber més coses d’aquest concert per a someliers aquí. Descomptes TR3SC aqui.

3) Gràcies a tothom pels comentaris. Els llegim i rellegim tots.

Salut i fins al pròxim concert.


Accions

Information

8 responses

16 06 2010
alicia

sou uns putus maquines! moleu massa. ja us tenia com amiga i com a fan! estic infomadisima de tot el que feu😛

amiiiiiiiiiiiiicssss!

16 06 2010
David

Una mica lios si ho és! Però ja us tenia a agregats a totes les opcions xD

Sou autèntics! Us espero a Sant Cugat!

16 06 2010
Fcesc

Ei això ja us ho vaig dir fa temps que no podieu passar de 5.000 i no em vau creure jeje.

NO ho sé trobar jo o només publiqueu els concerts fins el Poble Espanyol… volem saber tots els de l’estiu!!! segur que molts ja estan confirmats… jo estic muntant la gira de concerts per Catalunya i tinc fins al setembre ja cosetes però de vosaltres res…

Vaaa veniu per Tarragona que ara ja he enganxat molta gent a escoltar-vos i em moro de ganes de anar a un concert vostre! Fixa’t que a Constantí vaig venir sol i al Cau amb prou feines vaig conseguir enredar 2 amics. Torneu!!!

16 06 2010
Mònica

si que la lieu una mica Si!!!!

16 06 2010
Ester

Crec que l’opció B no és correcta. Reviseu-la!!! que jo us acabo d’agregar just on heu dit primer que si i després que no… xD però en fi, a la que he deduit que si finalment ja us hi tenia. Confirmeu-ho perque estàaa malament segur.
aaaaaaaaaais quines ganes de concerts!!:D

16 06 2010
S.A.

Vos llevem d’amics?

16 06 2010
maria

Quina passada arribar a 5000, segur que la cosa anirà creixent !!!

17 06 2010
Clara

Algú ha fet clic al Ohhh i al Béeee? Sou massa! Una abraçada ben forta

Deixa un comentari

