Aquesta nit farem un concert al menjador de casa teva

14 07 2010

Els Amics "de prop" a la Roulotte-Camerino de Fonollosa (Teresa Fargas)

Amics,
ha arribat el dia del bolo més estrany d’Els Amics de les Arts. Vam gravar aquest concert a principis de gira, ja fa mesos. El plató era gran però no hi havia públic. Hi havia molts tècnics però cap feia soroll. Acabaves una cançó i ningú deia absolutament res. Un concert envoltat de total silenci. Les càmeres anaven amunt i avall intentant no perdre’s cap detall del que estava passant. Moltes llums i colors. El més atípic dels concerts. I avui el podreu veure escarxofats al sofà, sense haver d’agafar el cotxe ni pagar ni un duro. Serà al Canal 33 a les 23.30. Els Amics entrarem aquesta nit al menjador de casa vostra (si voleu, és clar) i us cantarem de ben a prop les cançons del Bed & Breakfast… Que, per cert, com vam dir ahir al post vespertí, és el TOP 1 a l’FNAC de l’Illa!

I aprofitem per deixar-vos amb un vídeo que ha fet la Laia Estebaranz que es diu “Els Amics estan de gira”. Una agenda molt particular dels pròxims concerts. Moltes gràcies Laia.


Accions

Information

20 responses

14 07 2010
Gemma

Avui a les 23:30h estarem davant de la tele amb un bol de crispetes a la mà😉

14 07 2010
Edu

Aneu a totes ses illes menys a Menorca? Per què!!!!????

Un petó pels més grans!

14 07 2010
Marta

No ens ho perdrem pas!

14 07 2010
Gala

Ho miraré, i aniré als 2 proxims concerts.
Molts mitjons, petons i americanes.
PD: T.J molaves més amb el cabell llarg i una diadema!:)

14 07 2010
Marc

Què bo el vídeo!

14 07 2010
Mireia

Hola,

Sóc una vigatana que estiueja a l’empordà i últimament sóc molt més fan de l’Acústica que del Mercat de Música Viva (ja no és el que era i una prova és que no hi sou al cartell…), i he vist a l’Enderrock que sortiu al cartell de l’Acústica cosa que me’n alegro moltíssim. M’ho podeu confirmar? I si és així, suposo que serà divendres o dissabte, no?

Vaig ser a Vilabertran i relament va ser molt i molt gran!!

Una abraçada!

14 07 2010
Rosimalgeni

Heiii xulo xulo xulo, ja tinc ganes de que siguin les 23’30, al sofà amb lairet i atenta a la TV.
Per cert preguntes, respostes suggeriments, aki?

Ens veiem demà a la Plaça del Rei, per cert com puc aconseguir ferme una foto amb vosaltres?

14 07 2010
Teresa

Xulíssim el video de la Laia!!

14 07 2010
elsamicsdelesarts

Preguntes, respostes i suggeriments sobre el concert al Facebook
http://www.facebook.com/pages/Els-Amics-de-les-Arts/35735977639?ref=search

14 07 2010
albert

Soc de València, vaig anar al concert del poble espanyol, anaba a veure els pets, no coneixia res els amics, i hem vaig portar una grata sorpresa, un ventall d’aire fresc al rock català. No estic acostumat que la primera vegada que sento un grup m’agradi quasi tot, i l’altre dia hem va passar, ja tinc el disc.
Ben aviat teniu que vindre al pais Valencià. Enhorabona

15 07 2010
maria

Resum del concert de De Prop:

Eduard i Joan Enric …….moltes tables
Ferran ……………………. molt seductor
Dani………………………..mans molt boniques

Que guapos i que bé que ho feu !!!!!!!!!!

15 07 2010
maria

Qui ho havia de dir que gràcies als Amics de les arts, el meu cognom seria famós.
Gràcies Ferran per dir-ho amb tanta euforia.

15 07 2010
maite

heu estat fantastics ,com sempre.un petonáaaaaaaaassssssssss

15 07 2010
Laia

Això de tenir un concert al menjador de casa és perfecte! Jo sola ja m’anava movent. Només em faltava convidar una trentena de persones i fer de públic: cantant, saltant i ballant!

15 07 2010
Carme

ho he de dir, em vaig perdre el principi del concert….em vaig adormir! i no sabeu quin greu! ! però la part que vaig veure…molt i molt bé! com sempre! ! sou una passada!
Per cert, Eduard, cada dia m’agrades més! em tens el cor pres!
molts petons i continueu així

15 07 2010
Anna

T’entenc perfectament, Carme. L’Eduard té un carisma especial. Es fa una mica la víctima: el simpàtic, el simpàtic… pero segur que es el que més lliga!

15 07 2010
Sabrina

Bon dia!! Ahir a la nit us vaig descobrir. Vaig canviar de canal de televisió, per casualitat, i la veritat és que em vau sorprendre gratament. Em va encantar. Magnífic. Sorprenent. Feia temps que no sentia música catalana amb carisma, originalitat, senzillesa i diversió. Meravellada, m’he quedat meravellada. Us felicito, nois!! Llàstima que per les terres tarragonines no hi ha gaires concerts a la vista… només a l’Aleixar… però us asseguro que allí estaré.
Una abraçada molt forta d’una tarragonina a qui ahir vàreu encantar!!!!!

15 07 2010
Nuri

Resum De Prop:
Com no… genials!! teniu unes qualitats que us fan grans: senzillesa, divertits, autèntics i propers, i això fa que conecteu amb la gent tant ràpid. segiu així!!
Per cert, exercici seixanta i tren transiverià…. brutal!! Moltes Felicitats!!

15 07 2010
Arnau

Moltes felicitats per deixar-nos gaudir d’un concert més

19 07 2010
Mirea

Acabo de veure el concert (si ja sé que vaig tard però me’l vaig grabar al DVD i avui me l’he pogut mirar amb calma) i m’ha encantat molt, molt i molt!

Conclusions:
– És genial sentir les cançons a quatre veus: tot i que són molt diferents encaixen d’una manera perfete i hi donen aquell toc diferent que us fa especials i únics. I si a més feu els monòlegs a 4 (vaig ser a Vilabertran) ja és im-pressionant!
– Tot i que la suma de tots 4 m’encanta, m’apassiona la veu d’en Joan Enric, és greu i sexy a la vegada…
– Veig que us ho passeu millor (i es nota) quan us podeu moure i ballar una mica (Tren transiberià i exercici 60), per tant heu d’anar pensant en una altra cançó que pogueu moure l’esquelet! Encomaneu energia!

I per últim us vaig demanar si sabieu quin dia actuàveu a l’Acústica. No sé si les preguntes s’han de fer al facebook però jo no hi sóc, per tant us ho demano aquí!

Un petonàs i espero que fins molt aviat!

Una vigatana.

Deixa un comentari

