Vull ser la Marta! (actualitzat 16:41PM)

22 07 2010

Amics,
ha arribat el gran dia. Estem molt emocionats pel post d’avui. 24 hores abans del concert al Privat de Mataró hem de triar una Marta que vingui a cantar Bed & Breakfast amb nosaltres. Des d’Els Amics de les Arts volem donar les GRÀCIES a aquestes sis valentes que s’han presentat per seguir-nos el fil en aquest joc tan esbojarrat. Hem quedat molt sorpresos que amb només quatre dies hi hagi hagut aquesta resposta. Gràcies també a la gent que ens ha escrit dient que li agradaria que ho féssim un altre dia en una altra població. Segur que ho tornarem a repetir almenys un cop més. I ja està, sense més preàmbuls, aquí les teniu. Cadascuna amb el seu estil però totes amb ganes de ser la Marta. Disfruteu, canteu, rieu, voteu i passeu-ho als vostres contactes perquè facin el mateix.

PD: Recordeu, l’afortunada haurà de venir a Mataró al vespre a les proves de so.

ACTUALITZACIONS:

09.14:Hem decidit tapar els percentatges perquè la cosa sigui més emocionant.
09.12: Aquesta nit a les 23.59 pel Facebook i el Twitter proclamem els resultats i la guanyadora! Amics 2.0!
12:30: Les votacions treuen fum.
16.41: 4.800 visites al blog AVUI! Rècord històric i encara queda temps. 682 vots en total. Els tres primers percentatges són 29,62%, 26,83%  i 14,66%. Frec a Frec! 



Accions

Information

83 responses

22 07 2010
Anna

Els de la Claudia i la Clara no es poden veure…

22 07 2010
Alfons

Als dos primers i surt això:
Este es un video privado. Si te han enviado este video, asegúrate de aceptar la solicitid de amigo del remitente.

22 07 2010
elsamicsdelesarts

Fet! Funciona ja?

22 07 2010
Joel

Si, ja funcionen tot, merci!Votació feta!

22 07 2010
Judith

Sí, funciona! bé, jo he pogut veure tots els vídeos

22 07 2010
Bruce

Tots els vídeos són molt bons però… m’encanta el vídeo de la Lídia!
Visca Fraggel Rock!

22 07 2010
Josep

Felicitats a totes les candidates, totes són fantastiques!!

Però em quedo amb…. la Gemma! No sé… és la que més m’ha agradat. Sembla més llançada!

Petonets a totes les “Martes”!

22 07 2010
Dudu

Per mi, la més autèntica, estupenda i simpàtica és la Gemma. Trobo que fa molt bé de Marta. Enhorabona guapíssima, ho has fet molt bé. Espero veure’t a Mataró. Enhorabona també a les altres Martes, participar té molt de mèrit. Jo no sé si seria capaç de fer-ho !! I enhorabona a vosaltres, Amics per tot l’èxit que teniu i sobretot, gràcies per fer-nos una mica més feliços cada dia.

22 07 2010
Irene

Wala!!! Quina passada!

Nenes, esteu totes molt guapes. Quina gràcia que teniu! La veritat és que m’ha costat la vida decidir-me, m’agraden molt les vostres veus. Totes, sense cap excepció, teniu un no sé què molt especial, així que si no sortiu triades no us desanimeu si heu de fer alguna cosa similar més endavant! Ho dic de cor. Abraçades a totes!!! Bé, procedirem a fer la votació.

PD: Una felicitació especial a la Lídia per haver fet el vídeo en família, quina cucada de nena la Júlia.
😀

22 07 2010
LiA

Felicitats a totes les noies que han participat😀 Ja he votat😉 Espero que us ho passeu genial al concert i que sigui una experiència inoblidable!!
Una gran proposta per part dels Amics que espero que es repeteixi🙂
Petonets!

22 07 2010
Josep Maria

La Gemma esta genial…..m’ha encantat…te molta molta gracia!
Molta sort a totes!!!!

22 07 2010
Xavier

Hi ha molta competència! però per mi la que es fica mes en el paper es la Gemma!
Que guanyi la millor🙂 !

22 07 2010
sandra

claraa!! et genial!! m’encanta !!!:D

22 07 2010
sandra

de veritat el que mes m’agarada es el de la clara !!! te una veu mes neta i te una imaginasio !!! jaja qui tindria la idea del ninot!! jaja es molt divertit!!!!

Clara ets genial !!!!! algun dia treballaras cantan o se!!!:D

22 07 2010
Eva

Eii! Bon dia, felicitats a totes es cert que s’ha de tenir valor!
A mi m’agrada molt l’ Isabel!!!!!!!
Sort per a totes que ho feu molt bé

22 07 2010
Marta

Mira Marc… no et contestaré perquè em sembla que no val la pena contestar-te… ara, fes-t’ho mirar.

Pel què fa a les candidates… magnífiques, ara… és evident que la Gemma té un “salero” especial!!! Endavant!! I ànims a totes, només per haver-hi participat ja us haurien de deixar pujar a totes!!🙂

Que vagi molt bé el concert i que algú gravi la cançó i puguem veure’n el resultat estaria molt bé!!

22 07 2010
Mònica

Se us ha de felicitar a tots a les noies per participar, esteu totes molt bé, i als amics per la bona iniciativa!!!

Petons

22 07 2010
Marta Vidal

Molt bones totes!
Ja he votat! Llàstima que no podré veure el directe… Ho heu de repetir això que encara m’hi presentaré jo fent honor al meu nom!🙂
Sort pel concert de demà!

P.D.: La vostra música és molt bona. Seguiu així! Ànims!!!

22 07 2010
Sandra.

Totes son bones però a mi m’ agrada més l’ Isabel.

22 07 2010
Ària

Llàstima d’estar a Mallorca i que em caigui una mica enfora (lluny)… perquè està molt bé el consurs!

Ànims a totes, però una vegada haver mirat tots els videos, no es pot negar que la Gemma té un encant especial.

Salut!

22 07 2010
Marta

La veritat es que totes teniu una veu suuuper maca, però a mi la que més m’ha transmès ha estat la Gemma, ja me la imagino sobre l’escenari!!!!

Jo tampoc hi podré ser el divendres, llástima!

p.d. Moltes felicitats Amics per la vostra música i les històries que expliqueu son genials!!😀

22 07 2010
Franc

M’he enamorat !!! que maca es la Gemma !! molta sort !!!

22 07 2010
Miriam

Vaaa, que el Jordi de la Clara s’ho mereix, que el pobre va intentar fins i tot tocar-la amb la guitarra!

22 07 2010
roser

Moltes felicitats a totes!!!, totes estan molt be espero que sigui qui sigui gaudeixi d’aquest moment.

Petons fins demà a la nit

22 07 2010
Clara d'ou

La clareta és qui ho ha fet millor a banda de ser la més mona de totes. Club de fans de la Clara a la de ja!

22 07 2010
cristina

Ja he votat de bon matí!
Totes ho fan molt bé!!! Felicitats valentes!
Coïncideixo amb la majoria…la Gemma faria un molt bon paper de Marta!
Bona iniciativa Amics!

22 07 2010
mOntse

jo també he votat per la gemma!🙂 m’ha agradat molt com ho ha fet!!!

22 07 2010
Anna

la Laia és un crack!!!!! moooooolt bé!

22 07 2010
sandra

jo formu part del cub de fans de cla clara!!!😀 jaja es la millor!! i so a curat molt!!!

22 07 2010
Maria

Oh! però que bé canten totes, no? Crec que vaig a tindre que remirar-me els videos, perquè m’està costant decidir🙂

22 07 2010
Elena

Felicitats a totes!!!!
i als Amics també. No em cansaré de dir que sou genials. Vaig tenir la sort d’anar a dos concerts vostres a badalona (el primer frustrat) i sou una passada. Llàstima que aquest cop no podré ser per veure la magnífica actuació de les Martes!

Fins una altra!

22 07 2010
Laia

Ostres! Quants comentaris avui! Quina activitat! Quanta gent ha votat de moment?

22 07 2010
Joan

M’he caigut de cul a terra al veure tanta qualitat d’aspirants a ser la Marta!!!

MOLTES FELICITATS A TOTES, DE VERITAT, SOU MOLT BONES!!

A mi m’ha robat el cor la Lídia amd la seva filla, una veu i una filla molt maques!
¿¿Si guanya pujaran totes dues a l’escenari??

22 07 2010
Núria

La Gemma m’ha agradat molt com ho ha fet, penso que ho pot fer molt bé en el concert de Mataró. Jo no hi podré ser… espero que graveu a cançó amb la candidata escullida🙂 Amics, sou molt grans!

22 07 2010
Sergi F

La que mes m’ha agradat es la gemma! ho fa molt be! i te una gracia i un aire GENIAL!!! s’ha ficat molt be en el paper de la Marta!
simplement fantastica!

Anims a totes!

22 07 2010
Glòria

la cosa està moooooooolt difícil… estava entre 3… al final ja he decantat el meu vot. no podré ser a mataró, però espero que algú demà ho gravi!! i espero amb ànsies el resultat de la guanyadora!!

22 07 2010
nena

jo crec que la clara es la millor ja que s’ha posat en el paper i o a fet amb una gracia especial!!! te molt de carisme i aixo es molt important!!!

es la meva opinio !!:D

22 07 2010
Lucia

Nens!!!
Quina passad!! jo crec k la que ho fa millor de golejada es la gemma! entona moltissim i té una veu celestial espectacular!

22 07 2010
laura

Jo crec que la Clàudia és la que afina més i la que ha pillat el to original del disc en tot moment. Però la Gemma encaixa més en tota la resta, sembla molt trempada!
En fi, que valentes, totes!! Sort i que vagi bé el concert!

22 07 2010
Roser

quin valor presentar-s’hi!!! totes ho fan molt bé! però la millor, l’isabel!!! voteu-la! ha de ser a mataró el dissabte!!!

22 07 2010
Mercè

La Isabel és la millor!!!

22 07 2010
nuria

trieu-ne una, que faci les proves de so i tal i la canti… però que pugin totes a l’escenari, a cantar al final, és que totes s’ho mereixen!!!

22 07 2010
xamarrina

Em quedo amb la Gemma… però totes són molt bones!

22 07 2010
MARTA

Felicitats a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sou unes cracks,m’ha costat decidir, però el vot ja està donat…
I per vosaltres “Amics” també felicitats! sou uns altres cracks!!!
Aquesta esponteneitat i l’aire desenfadat i tan proper que despreneu, fa que m’agradeu cada dia més!!!!
Petonet

22 07 2010
Miriam

La millor la Laia!

22 07 2010
alicia

m’encanta la Clara! que graan noiaa! spero veure’t a mataró!

felicitats igualment a totes!

22 07 2010
Filomena

Crec que la GEMMA és la que es mereix pujar a l’escenari!😉
Canta bé, ho fa divertit i es posa en el paper…

La resta, però, també sou fantàstiques.

Amics, molt bona iniciativa… Només em queda esperar que en vinguin moltes més i que le vostra música soni arreu i per sempre!

Una abraçada!

22 07 2010
Montse

Que dur això de fer de jurat… molt difícil, però ja he votat!
Felicitats a totes, ho feu fantàstic, i ja se sap que lo important és participar…
Ara, la que m’encaixa més en el paper, la més natural, ha estat per mi la Gemma.
Si us plau, ho grabareu oi??? Molts habituals no podrem ser-hi i ens encantaria poder veure a la nova substituta del JE.

22 07 2010
Laura

La Gemma, sens dubte!! dolça, espontània, afinada i divertida. sort a totes!

22 07 2010
sandrel

l’isabel és genial, m’ha encantat!! se la veu molt dolça i simpatiquissima!!
quines ganes de veure-la sobre l’escenariiiiii!!!!
moltissima sooooooooooooooort!!

22 07 2010
Yas

GEMMA FOR MARTA!!!

M’ha encantat la teva interpretació!!

Feu un video demà amb la Marta ehhh!
😀

22 07 2010
Magdalena

la millor és la isabel!! però totes ho fan bé eh!

vota isabel!

22 07 2010
---

laa claudia la millor!

22 07 2010
ANNA

estic totalment d’acord! hem de fer una campanya per la clàudia! qui s’apunta?? és la que afina millor i tmb més swing! ÀNIMS! TOT MATARÓ ESTÀ AMB TU!

22 07 2010
Teresa

La Claudia la millor

22 07 2010
JOSEP

sisi tots amb la clàudia, LA MILLOR!

22 07 2010
Pau

Totes ho feu molt be pero la Claudia ho fa clavat! Es la millor

22 07 2010
Alba

Clàudia claves les segones veus, genial!

22 07 2010
jordi

totes molt be, pero crec honestament que la Gemma es mereix el meu vot, sort a totes

22 07 2010
humbert

enhorabona per aquesta iniciativa, sort demà per Mataró!

22 07 2010
Purretix

Clara!!!! La millor!!!! Volem un fill teu!!!!!!

22 07 2010
marc

eei!! a mi m’encanta el què heu fet! una iniciativa moolt guai!!
estic entre la clàudia i la gema, prò em sembla que la segona veu i l’afinació la clava més la clàudia! així que ella s’endú el meu vot!

22 07 2010
ERIK

Crec que la Gemma es mereix un videu promocioonal d’aquesta canço ¡¡.No hi serè, serà fantàstic ¡ ¡

22 07 2010
Gemma

Moltíssimes gràcies pels vostres comentaris, m’encanta que us agradi i que almenys s hagi fet riure una estoneta!!!
Molta sort a totes les participants que encara queden més de 2 horetes!!!
Quins nervis… no esteu nervioses vosaltres, Clàudia, Clara, Laia, Lídia i Isabel????

22 07 2010
Clàudia

Hola Gemma!
Sí si jo estic molt nerviosa! Dic el mateix, gràcies als comentaris de tothom! I crec que només l’experiència de tot aquest dia ja ha valgut al pena! Molta sort a totes!

22 07 2010
Olga

Portareu la nova Marta demà al concert de Privat?!

22 07 2010
Marta

La Gemma ha de ser la “Marta”!!

22 07 2010
sonia

jo tb he votar a la marta, se la veu molt sincera i còmoda en el paper! molta sort a totes!! jo vaig estar pensant molt seriosament a fer un video però finalment no podia anar a Mataró divendres!

22 07 2010
Bernat

Uiiiii doncs jo em quedu amb la Clàudia eh!! la que canta millor (les segones veu les clava moolt!!) i la qe es mou millor!!!! i si no creieu el mateix mireu-vos-la BÉ!

ÀNIMS CLÀUDIA!!! estic amb tu!

22 07 2010
mireia

TOTES genials, divertidíssimes i dinàmiques!!!
A passar-ho molt re-bé al concert!!!

22 07 2010
Irene

Ja ho podeu ben dir que això està sent un èxit. He obert el correu i està a vessar de comentaris… Genial! 😀

22 07 2010
Núria

una gran proposta Amics! però crec que, encara que no cantin totes, haurien de pujar les sis a l’escenari a fer-vos companyia!!😀

Salut!

22 07 2010
pacu

Enhorabona a totes i als “amics” per trasmetre tanta frescura en el panorama musical d’ avui en dia!!

I un enhorabona molt especial per la tendresa de la Lidia+Julia!!!

22 07 2010
Clara

Ei, Hola!

Gemma, Clàudia, jo també estic molt nerviosa. Gràcies per els vostres comentaris, la experiència d’haver participat ja em fa feliç. Molta sort a totes! I a veure si entre les 6 candidates algun dia ens trobem i cantem juntes la cançó! jajaja

Un petó a totes. Molta sort.

22 07 2010
Clàudia

Totalment d’acord Clara!! I crec que demà al concert ens podriem trobar igualment no? jajaj a veure que n’opineu!
Molta merda i petonets a totes!

22 07 2010
Alba

Vot per l’Isabel!
Canta super be!!!!! M’ha agradat moltíssim!!!!!
Sort guapes

22 07 2010
Astrid

ISABEL ! ISABEL ! ISABEL ! ISABEL ! ISABEL ! ISABEL ! ISABEL ! ISABEL !
ISABEL ! ISABEL ! ISABEL ! ISABEL !
ISABEL ! ISABEL ! ISABEL ! ISABEL ! ISABEL ! ISABEL ! ISABEL ! ISABEL !
ISABEL ! ISABEL ! ISABEL ! ISABEL !

Perque t’ho mereixes🙂

22 07 2010
vanessa

UOH! totes cantes molt bé!

22 07 2010
vanessa

cantenn*

22 07 2010
Montse

Em quedo amb la Gemma!! Però la meva enhorabona a totes per participar, jo m’ho vaig pensar massa i al final res… Quin desastre!🙂
“Amics”, organitzeu aviat una altra iniciativa com aquesta i no m’ho pensaré dos cops!!! Sou molt grans!!!

22 07 2010
Anònim

Ens veiem dema a Mataro #LesSantes

22 07 2010
ALICIA

Ei totes molt bé!
Una Marta per concert i ja esta! ^^

23 07 2010
Top Posts — WordPress.com

[…] Vull ser la Marta! (actualitzat 16:41PM) Amics, ha arribat el gran dia. Estem molt emocionats pel post d’avui. 24 hores abans del concert al Privat de […] […]

Deixa un comentari

