Terra d’avellaners i oliveres: L’Aleixar

31 07 2010

Amics, ahir un agradable concert d’estiu a Sant Feliu de Codines, en el Parc de can Xifreda. Molt bon ambient, en uns bonics  jardins plens de gom a gom al centre del poble, prop de les muntanyes de la mítica regió de Sant Miquel de Fai (on Els Amics, com diu la cançó, ens agradaria tenir-hi una caseta). La gent cantava les cançons, i reia amb les històries, i els amics més petits (la grada jove) a primera fila estaven més desperts que mai, i les parelles s’abraçaven, i la gent ballava, i fins i tot vam cantar les Meves Ex i Tu i Bed&Breakfast amb una piruleta gegant que ens van entregar des del públic, i plegats vam fer que ahir fos una agradable nit d’estiu.

I avui la gira B&B ens porta al camp de Tarragona, a la petita i acollidora vila d’Aleixar,  (800 habitants) al Baix Camp. La terra dels avellaners i les oliveres. En tenim moltes ganes perquè feia dies que no veníem per terres tarragonines. Així doncs ens veiem avui l’Aleixar.

El concert es fa a la pista poliesportiva i començarà amb les 12 de la nit amb en Cesk Freixas, i després Els Amics i per acabar el DJ. OGT que punxarà fins ben entrada la matinada.

Fins aquesta nit!


Accions

Information

6 responses

31 07 2010
àlex

Tot i que tenia moltes ganes de pujar a cantar amb vosaltres al concert de Sant Feliu finalment em vaig quedar adormit… ja se sap només tinc tres anys.
Els pares m´han dit que va ser molt xulo el concert.
Us deixo un record perquè un enrecordeu que a Sant Feliu de Codines teniu un petit gran seguidor.

Guillem

31 07 2010
Alfons

Impressionaaaaaaant !!!!!!!!!!!

31 07 2010
Filomena

Quin nen més adorable!
Diu, amb tot el seu encant l’enrebassada paraula “malinterpretable”.
A més a més… Quan diu “vaig augurar una nit per la posteritat”, ja fa cara d’esperar fer un cim, ja!

Ai Jean Luc, Ai Jean Luc!

2 08 2010
elsamicsdelesarts

que bo!
Ho posarem al blog

2 08 2010
Marina

Va ser un cunser fantastic, el millo que avia vist mai i aixo per mi es el que m’importa, les seves cançons m’entren al COR (L) i no marxen. ELS AMICS DE LES ARTS ENS FAN FELIÇOS A TOTS!! a mii m’agues agradat poder tenir una fotu amb toots, peroo tranquii, segurissim que tindre aquesta oportunitat, perque SEGUR QUE REPETEIXOO!!

EM FEU MES FELIÇ QUE MAII, US ESTIMOO!! (L)

4 08 2010
Sandra

felicitats pel concert de l’Aleixar, ens ho vam passar pipa i vaig sortir carregada de CS’s i xapes. Us esperem a Tarragona per Sta. Tecla amb els braços oberts i els cors alegres!!!!

Deixa un comentari

