Busquem la Marta… a Figueres!

18 08 2010

Ets una noia? Vols fer de Marta a la cançó Bed&Breakfast?

L’experiment de triar una Marta per cantar Bed & Breakfast a Mataró va ser tot un èxit. 8.000 visites al blog en un sol dia, més de 1200 vots, 83 comentaris i 6 aspirants. La cosa va estar molt repartida i emocionant fins al final. Va guanyar la Gemma (us en recordeu?) però ara la Marta pots ser tu! Noies de les comarques gironines, Els Amics de les Arts busquem una Marta pel concert que farem el pròxim dia 4 de setembre a Figueres. Si tens pensat venir al concert i t’agradaria pujar a cantar amb nosaltres a la plaça de l’Ajuntament només has de seguir aquestes instruccions:

1)  Grava’t cantant el text femení de la cançó B&B (el text que canta la Marta) amb la teva càmara o màquina de fotos. Pots tenir la cançó de fons mentre la cantes i fins hi tots pots cantar-la amb amics.

2) Penja-la al Youtube i envia’ns el link del video a amicsdelesarts@gmail.com

3) Tens temps fins el dia 31 d’agost a les 23.59. Durant els dies 1 i 2 es podrà votar (allarguem el plaç de 24 a 48 hores) i el dia 3 de setembre anunciarem la guanyadora que l’endemà pujarà a cantar.

4) La candidata escollida vindrà a les proves de so amb nosaltres, on assajarem la cançó i llestos.

Quan vam fer el concurs al Privat va ser molt maco. Totes les Martes eren encantadores i va haver-hi molt de fair-play. Esperem que sigui així aquest cop també. Recorda, no cal ser una gran cantant, només tenir ganes de pujar i passar-ho bé.

Som-hi! Bed & Breakfaaaaaaaaaaaaaaast!


Accions

Information

18 responses

18 08 2010
Gemma

noies que us ho esteu pensant… deixeu enrera les vergonyes i graveu el vídeo, que l’experiència val moooolt la pena!!! no només val la pena per l’experiència de ser damunt l’escenari i cantar amb ells, sinó tot el procés del concurs és genial, per no dir la intriga del dia de les votacions… 100% recomenable!!! així doncs, no us ho penseu més i comenceu a gravar-vos !😀
Amics, ens veiem a Igualada!!! una abraçada! *

18 08 2010
gyna

llàstima no ser de girona!

18 08 2010
Natxo

llàstima no ser una dona!
😀

18 08 2010
shanina

sempre pots fer com en Joan Enric als concerts i fer-te passar per Marta🙂

20 08 2010
yas

de fet seria un “puntasso” que un dia pugés un home a fer de Marta!

18 08 2010
Irene

Ueeeeeeeee!!! Genial!! Fabulós! Fantàstic!!!😀

18 08 2010
Nuria

Ja faig proves de veuuuuuu !!!!!

18 08 2010
santi

Soc el Santi!!! No se res de la Marta però tinc ganes de pujar!!!

18 08 2010
santi

Soc el Santi!!! No se res de la Marta però tinc ganes de pujar!!! Ah … soc de Llinars .
Petons,mitjons i americanes…

18 08 2010
Clàudia

OOOH!! Avís per tothom que dubti a l’hora de presentar-se: FEU-HO!!!
jo m’hi vaig presentar per privat i va ser molt molt guai! vinga va, animeu-vos!!
no hi perdeu res i guanyeu coneixer a els amics de les arts i viure una experiència impresionant tant si guanyeu com si no !! ànims martes de figueres, i amics…ens veiem a granollers!! abraçades per els quatre amics!

19 08 2010
*

Olaa! Tinc una pregunta, per fer de marta s’ha de tenir una edat en concret? Jo tinc 14 anys, ho podria fer?

20 08 2010
Thomas

Hmmh,, nice article,, bravo

20 08 2010
Els Bed & Vídeos – Cap.1 – Jean-Luc « www.elsamicsdelesarts.cat

[…] PD1: Aquesta nit ens veiem a l’Arboç… Amb la Bed & Banda! PD2: Seguim buscant la Marta! […]

23 08 2010
Esther

Jo sóc de Figueres i em fa gràcia presentar-me, jejeje, el meu xicot diu que si guanyo ell quedarà com un panoli, però si és una interpretació, jjejeje, ja m’agradaria guanyar i perdre la vergonya a l’escenari, però aqui em coneix tothom i no sé si m’atreviré, en fi, que no tinc temps per pensar-ho, demà marxo de viatge i torno el 31, o sigui, que m’hauria de gravar avui mateix per poder participar…..a veure què faré….

24 08 2010
La Arcadia de Urías « www.elsamicsdelesarts.cat

[…] Per cert, ja tenim una Marta pel concurs de Figueres! No saps com fer-ho per pujar a cantar amb Els Amics? […]

30 08 2010
Fem un B&B pel món (III) « www.elsamicsdelesarts.cat

[…] tot el dia 1 i 2 per votar. El dia 2 a les 23.59 direm els resultats via Twitter, Facebook i Blog. No sabeu què heu de fer encara? […]

31 08 2010
Sara

hola nois!
la gent que hagui de votar per el video, s’ha de registrar al youtube?

31 08 2010
De Palau en Palau « www.elsamicsdelesarts.cat

[…] avui… Doble Post!!!! A les 17.00 us posarem al dia de tot el sidral que hem muntat amb el concurs per cantar Bed & Breakfast a Figueres. Ja tenim sis Martes!!!!!! Noies, fins a les 23.59 encara us podeu apuntar. Demà comencen les […]

Deixa un comentari

