Els Bed & Vídeos – Cap.1 – Jean-Luc

20 08 2010

Amics,
el que es promet s’ha de fer. Fa dies us demanàvem que votessiu quines cançons us agradaria que expliquéssim en videotutorial i Jean-Luc va ser la primera guanyant per golejada. Així doncs aquí la teniu. Hem fet un vídeo on expliquem els acords per piano (tot i que us poden servir per baix i guitarra). Esperem que el disfruteu i que malgrat el caos en tregueu alguna cosa de profit! Esperem els vostres comentaris per millorar de cares al segon capítol. Avui és l’aniversari d’Els Amics de les Arts… i aquí teniu el nostre regal per a tots vosaltres!

PD1: Aquesta nit ens veiem a l’Arboç… Amb la Bed & Banda! 23.30!
PD2: Seguim buscant la Marta!


Accions

Information

45 responses

20 08 2010
Judith

hahahahahah el final és boníssim!
gràcies pel tutorial!

20 08 2010
yas

Tot i que no faci servir els acords perquè no toco cap instrument d’una manera decent, el video com sempre mola “mogojong”!!

I la versió xunda-xunda té el seu què!! ^^

Ara encara ens trobarem un DJ motivat que s’animi a fer-la i la tindrem sonant per les discoteques i els xiringuitos de platja i les nits a la fresca es tornaran apoteòsiques!!😀

20 08 2010
Filomena

Genial!!! És boníssim!!!
Ja provarem a veure si surt alguna cosa mínimament semblant a Jean Luc de les meves mans. S’intentarà perquè val molt la pena veure una i una altra vegada aquest fantàstic video en el que el Dani demostra que és el “músic professional” del grup.

Si esteu d’aniversari, nosaltres no podem dir sinó una d’aquelles frases típiques, d’aquelles amb poques alternatives: Felicitats! Per molts anys! i un no molt extens etcètera! En tot cas, sempre teniu l’home que treballa fent de gos animant la vostra celebració!

Sou els millors!!

20 08 2010
Sandra

Ostresss!!!! Sou tannnnnnnnnnnnnn bonnnnnnnnnnnns!!! jajajaja!!!
Felicitats pel Bed&Vídeos

20 08 2010
Mònica

La pissarra de l’Ikea se us ha quedat petita amb tots els acords que hi heu d’escriure…. jo de vosaltres passaria a la típica d’escola… de dos metres de llarg!
Al ritme que aneu (cada cop més mediàtics i més coneguts), us veig protagonitzant la nova pel·lícula del Ventura Pons: “Què t’hi jugues, JeanLuc-Pili”
Sou uns cracks!!!

20 08 2010
El Capitán

Doncs no és tonteria, per quan un “Bed & Remixes”?

20 08 2010
Lluís

Molt però que molt bo!
així si que fan ganes d’aprendre a tocar cançons!!!!
Això ja ho sabeu però ho he de dir, sou collonuts!!!

20 08 2010
Marta

Hahahahah, boníssim és poc! Quanta energia nanos!!! Gràcies pel regal i altra vegada: felicitats!

Ha de ser ben divertit conviure amb vosaltres!

20 08 2010
Meritxell

El video és genial!!! I que bé que us ho passeu…venen ganes de ser-hi!!! M’ho he passat super bé veient el video =)

gràcies amics!!

20 08 2010
Fcesc

Però viam….. no és q vulgui ser torracollons però encara q quedi en Dani d’esquena la gràcia seria q li filméssiu les mans….. Encara q supous q suposeu q la gent sap fer els acords en piano jejej. El primer Do# és menor no??? en Dani diu menor i vosaltres poseu Major xDDD quin caos jajajaj.

Tot i això molt bé, els grups no acostumen a tenir mai la delicadesa de penjar els seus acords. Us ho agraeixo. Per quan la partitura en piano de “Per mars i muntanyes”????

20 08 2010
Dani

El primer Do# és menor;
no hi ha cap Do# major en tota la cançó!!

Aclaracions del pianista.

I sí, som un caos!

20 08 2010
L'home que treballa fent d'auditor

Em podrieu dir a quina hora tocareu a l’arboç??

20 08 2010
Laia

jajajjaja! Boníssim!!! Si és que teniu gràcia explicant una cançó i tot!jajajajaj

20 08 2010
Jordi Garcia Duran

Felicito als Amics per aquesta original idea. Ja espero amb ganes les altres entregues!!!

Aporto un consell pels guitarristes, penseu en posar celleta al quart trast… Jo la vaig treure a partir de la versió acústica que van fer a Matadepera i aquest detall el vaig veure de seguida fent una ullada a la guitarra del Joan Enric. D’aquesta manera:

Mi M (4t trast) -> Fer com si féssim un Do M
La M (4t trast) -> Fer com si féssim un Fa M
do # m (4t trast) -> Fer com si féssim un la m
sol # m (4t trast) -> Fer com si féssim un mi m
fa # m (4t trast) -> Fer com si féssim un re m
Si 7a (4t trast) -> Fer com si féssim un Sol 7a
La 7a (4t trast) -> Fer com si féssim un Do 7a
Sol # 7a / La b 7a (4t trast) -> Fer com si féssim un Mi 7a

Espero complementar la classe magistral amb aquest apunt pels guitarristes.

20 08 2010
Carles

Esteu fatal!!!
A Igualada heu de tocar la versió final, i amb la disfressa del gos posada!

20 08 2010
elsamicsdelesarts

Molt bé això de posar els acords amb sageta!
És veritat, jo la toco com si fos en DO.

Avui a les 23.30 a l’Arboç.
Salut

Joan Enric

21 08 2010
MARIIIAA!

un conceert perfecte a l’Arbooç!🙂

21 08 2010
Jordii

oii taaaaan!!! graaan conceeert!!
i sperem un gran concerts dema a Igualadaaa! k vagi perfecteee!

20 08 2010
Rosa

Moltes gracies pel video, sou tremendos!!!!🙂
El que més m’agrada de vosaltres és veure lo be que us ho passeu i lo moltíssim que disfruteu! com ja han dit en alguns comentaris, ha de ser molt divertit conviure amb vosaltres.
Moltes felicitats per l’aniversari i que duri molt molt anys!!!

20 08 2010
Martona

Geniallllllllll! jejejejeje, no se si servirà als músics, però jo m’he rigut molt!

20 08 2010
Bibi

Vaig a treure la pols a la flauta que tocava a cole!!!

20 08 2010
izinu

Uooooooooooooooooo!!!! Genial. Os seguis superando dia tras dia!!!!

20 08 2010
TheYllusionist

la próxima 36 % porfaaaa!!!

20 08 2010
uri!

esteu molt sonats pero aixo es la clau!
sou els amos! jaja

20 08 2010
Arnau

Gran Remix per alguna nit de bogeria concertística.

Moltes felicitats

20 08 2010
TheYllusionist

Consells per al segon capítol:

– No estaria de més que ens veiessin les mans del Dani tocant el piano!!
– Que sigui 36 % sisplau!!!!!!! jajaja🙂

Seguiu així, us veig aviat!

20 08 2010
Isabel

Sou genials nois! Merci pel vídeo!!

Ens veiem aviat!

20 08 2010
pelldemelicotó

m’encantaaaaa! senzillament genial jaja🙂
Fins molt aviat craks!

20 08 2010
Glòria

no hi entenc un borrall de música, però aquest vídeo és divertidíssim!!!

PD1: 36% estaria bé… ja que no la toqueu mai en directe quan vinc!! (demà???)
PD2: ja posats a fer peticions, estaria molt guapo que fessiu el jean-luc-xumba-xumba en algun concert… brutal!!!
PD3: no és mala idea (de fet jo també ho he pensat) fer un recopilatori amb tots els jean-lucs haguts i per haver.

20 08 2010
Gemma

jajajajaja, quin riure!!!!! sou genials, tan espontanis i tan naturals…
Ens veiem demà a Igualada!😀

20 08 2010
Gal·la

jajaja molt bo!! una vegada la volia tocar amb unes amigues amb el piano, pero no ens hem vam ensotir. Ara ja tenim la solució!
Merci!

20 08 2010
David

bonissim el video!!!

m’agradaria saber tocar algun instrument per tocar-la!!!

per molts anys, amics, i ens veiem demà a Igualada!!!!

20 08 2010
Eva

Teniu un carisme especial, un “algu” que enganxa i aquest vídeo tan sols n’és un exemple!!
SOU GENIALS!!!

ENHORABONA PER LA VOSTRA FEINA i no perdeu la màgia!!!

20 08 2010
Eva

Per molts anys!!! Quants en feu??? si es pot saber, jejejejeje!!! Jo demà en faig 26, així que m kedo aquest video com a regal d’aniversari, vale???

Per cert, si necessiteu un gos que us porti el pastís, jo puc treballar fent de gos a la vostra festa d’aniversari, això sí vigileu pq de segur que el pastís va al terra o a alguna de les vostres carones, jejeje!!! Per molts anys Grup d’amics.

petonets des del baix empordà

20 08 2010
Maria

Per molts més anys d’amics !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veient el video de la classe de música em recorda a l’escola. És molt difícil això de
negres, blanques…..i ara ” almohadilla ” ? . Jo no hi tinc rès a fer, ara vosaltres
sous uns artistes amb classe !
Felicitats !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20 08 2010
Bernat

Cracks. Megacracks.

21 08 2010
MARIIIAA!

sou geniaaals, increiiiblleess!!
avui he estat al concert de l’Arboç i he disfrutat com ninguu!!!😀
m’encantta el viideeo!

SOU UNS CRACKSS!!!

21 08 2010
Mireia

MOLTES FELICITATS, AMICS!!!!!!!!

El vídeo… genial!!, com tot el que feu i els secrets són dos:
– El bon rollo que es veu que hi ha entre vosaltres.
– La impressionant i sempre sorprenent creativitat que teniu en les vostres iniciatives.

Per tant, i lligant-ho amb el vostre aniversari, espero que no canvieu mai ni en la primera ni en la segona cosa… QUE VOLEM AMICS PER MOLTS ANYS!

O sigui que a partir de l’octubre a reposar i carregar piles!

Ens veiem a Figueres (ja m’agradaria fer de Marta però tinc massa vergonya :)),

Petons,

21 08 2010
Toni

Totalment d’acord amb el comentari de la Mireia! Que per cert, sempre fa unes aportacions molt interessants!
Heu celebrat l’aniversari en un dels millors moments dels Amics com a grup (el primer, suposo, és el dia que us vau conèixer, i el segon, el dia que el públic us va conèixer)…o sigui que a disfrutar-ho a dalt de l’escenari, que la ocasió s’ho mereix!!!

21 08 2010
Marc

Felicitats, amics! Crec que el Joan Enric als següents capítols, hauria de portar l’acústica, s’agrairà.
Això si, que grans per favor, que sou!

21 08 2010
Anna

Jo feia temps que tenia aquesta idea pel cap i després de que vosaltres proposessiu que una Marta cantés el Bed&Breakfast vaig decidir escriure la lletra de Jean-Luc com si fos la noia (hi ha parts de la conçó que no quadren exactament amb la música, però és el que té escriure-la sola sense més ajuda! si voleu canviar-la vosaltres mateixos!)

Ens vam retrovar una nit d’estiu en un cicle especial de cinema francès a la fresca. Jo havia quedat amb un amic però al final tot es va anar allargant i els dos vam decidir sortir de gresca. Se’ns va fer tard, vaig dir:
“No agafis pas el cotxe si vols et pots quedar que al pis hi tinc un quarto esprés per convitats. I et deixo aquí sol però un cobrellit perquè ara no però després fot rasca, ja veuràs. Si tens gana o vols aigua tu mateix pots fer pots fer com si fossis a casa.”
La manera com vaig dir bona nit i vaig picar l’ullet era fàcilment interpletable. Vaig suposar que ho entendria, no era tan ruc ni tan babau com tots els altres que em trobo!
Però allà no passava, només aquell silenci trencat pel seu somier. Hauré d’anari jo perquè vingui al meu llit.
I al quadre del menjador impres en blanc i negre hi ha un poster de la Binoche potser podria dir-me perquè no venia pas.
Ai Juliette, Ai Juliette com puc entendre l’home aquest! Ai Juliette, ai Juliette (x2)
Ella va dir que en casos com aquest has de ser tu qui digui sí o qui digui no i estar convençuda de fer-ho. Jo vaig dir-li:
“jo li he deixat clar si ell no ho enten, no ho compren no hi aniré i li deixaré tot en safata.”
Em va convidar a cafè i en un plano seqüència una frase magistral:
“Un home és un home no et preocupis tan se val”.
L’endemà vam esmorzar ni tan sols va mirar-me i a l’hora de marxar li vaig fer un petó que no sé com va interpretar.
Ai Juliette, Ai Juliette com puc entendre l’home aquest! Ai Juliette, ai Juliette (x2)

Una pregunta més!!! No sé si sabeu que vau quedar entre els primer d’una enquesta per escollir quins grups vindrien a tocar durant la temporada 2010/2011 al teatre de Ripollet! Sabeu quan vindreu??

Gràcies!

21 08 2010
purno87

hi …. good writing,,,, in wait behind the visit

21 08 2010
Jofre

“Un Sol#Major es fotut de pensar pels pianistes”

Ho subscric😉

“A més La b és el Dominant secundari de… buenu, és igual”

Això m’ha encatat xDDDD

7 09 2010
Guillem

Acabo de posar-me al dia després de ser fora 3 setmanes i acabo de flipar!!! Si us plau, heu de fer un disc de versions descartades, perquè aquest Jean Luc discotequero és la bomba!!!

12 10 2010
Marti

Sou els millors jo intentava treure els acords doïda al començament bé pro despres.. xunguisim.
Moltes gracies.
Marti.

Deixa un comentari

