Santa Tecla amiga d’Els Amics de les Arts

19 09 2010

Sí  senyors, Santa Tecla és amiga d’Els Amics de les Arts. Ahir la plaça del Rei de Tarragona estava plena de gom a gom. Una olla a pressió en plena ebullició, una bombonera. I és que Santa Tecla va parlar amb Santa Barbara i les dues, que són amigues, ens van regalar una nit d’estrelles per poder actuar en una fantàstica festa major a la terra dels romans. La Marina, la noia de l’organització, ens va dir que ahir a la plaça hi havien més de 4000 persones. I és que des d’allí dalt, per Santa Llúcia que allò feia goig de veure!!

Vam començar amb el nostre estimat Super bon noi, i vam ballar a ritme de 1, 2, 3 amb Dejà-vu i l’ambient va explotar a la tercera  cançó amb l’Home que treballa fent de gos, i el concert es va posar directament a velocitat de creuer, com diria el capità Kirc de l’Enterprise, quan l’home gos ens va fer feliços a tots i ens va regalar els seus cops de melucs, el seu confeti i la seva coreografia canina.

I vam parlar plegats en confiança de les Les Meves Ex i Tu, i el nostre Tren Transsiberià, carregat d’ampolles de Chartreuse (gran beuratge tarragoní que alegre els cors) ens va portar fins a la Sibèria i tornar, i pel camí vam convidar a licor a les hippies i al conductor (a ell però, no tant ja que havia de conduir) i ens vam deixar a anar a ritme de rap d’Exercici Seixanta parlant d’en Pinxo i en Panxo.

I a Armengol la plaça sencera va respondre a ple pulmó a les tornades de la cançó i a 4-3-3 ens vam posar els quatre al voltant d’un micro i us vam explicar que el manual del bon músic de rock’n’roll diu que sempre has de fer una paradinha al concert, i que no se sap ben bé perquè la fas, ja que nosaltres estàvem de perles a l’escenari, ni tampoc se saps què s’ha de fer durant la paradinha.

I quan va arrencar la cançó vam treure la webcam i vam filmar a tothom i us vam presentar a la nostra estimada Bed&Banda, amb en Marçal, alt com un Sant Pau, a la trompeta, i en Roger, l’home del barret al trombó de vares, i en Lluc, l’home del saxo i de les patilles més llargues de Catalunya, i a l’Àlex el baixista amb el màstil més gran de l’àrea metropolitana i en Ramon, l’home del ritme, el rei de la bateria,  la pandetera i de l’energia.

I vam tornar a l’escenari i vam tocar la majestuosa Liverpool, i vam fer un Bed&Breakfast plegats que recordarem per molts anys, i la catarsi va arribar amb Jean-Luc. I quan penses que no es pot pujar més amunt, toquem d’estranquis l’himne de les festes de Tarragona, el gran Amparito Roca que va disparar els índex d’energia del públic i la traca final va arribar amb un gloriós A Vegades.

Mil Gràcies Tarragona per aquesta nit apoteòsica d’estiu!

I demà dilluns en tenim una de molt grossa preparada. Us donarem una gran notícia que ens fa molta il·lusió de compartir amb tots vosaltres! Així que fins demà.

Salut i alegria!


Accions

Information

17 responses

19 09 2010
En Pere (amb binocles)

Màgic de veritat ahir… ESPECTACULAR (hi hem poso de peu per dir-ho)… Quins nervis per demà

19 09 2010
Dawnoi

Genial el concert d’ahir, desde abaix era un infern ple de gent, però genial ( gracies al noi que em va sentir remugar que no veia res i em va dir: per allà davant hi ha mes lloc, i em va deixar pasar ♥)
El concert va ser molt més intens dels que ens teniu acostumats, ja que no vau xerrar gaire i no vau parar de tocar. També va ser el primer cop que veia al home que treballa fent de gos, es molt més sexy en directe.

Vaig flipar moltíssim amb l’arsenal de fan-girls que hi havia a las primeres filas, totes corejant les vostres cançons i com m’ho suposava, en Dani va arrancant passions, jaja ( jo que hi era al costat no parava de sentir: DANIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!! ♥¬♥)

També em va matar quan vau dir que anavau darrera a fer una mamadeta xD, ho sento, soc una mal pensada.

Total, un concert increïble, vau animar moltíssim al public, tothom ballava i cantava amb vosaltres. Un concert bruuuuuutal!!!

19 09 2010
caleglin

Home, es que aquesta setmana a Tarragona les mamadetes no paren!

19 09 2010
maria.

uauh! m’encanta l’energia que desprén el text..

19 09 2010
Laia Munuera

Oh!! Ja veig que va estar genial! Espero que el concert de la DAMM també sigui animat ehh?!🙂
Ai per cert! Quins nervis quins nervis! Què és això tant important que heu de dir demà? Ö

19 09 2010
Guspira

El concert, com sempre, va ser una passada! No em canso dels vostres directes. En dues setmanes he anat a tres concerts vostres i no em passa aquest mono de cavall que tinc dels amics!
Anit, la plaça del Rei estava a rebentar i la gent, entregada a les vostres cançons.
Sou uns cracks!

19 09 2010
L'home del sac

Va ser fantàstic!
Apostoflant!

19 09 2010
caleglin

Primer concert vostre al que hi vaig, incitat per la curiositat que em desperta la passió que us té ma germana i he de dir que va estar molt bé. La llàstima va ser que la acústica de la Plaça del Rei no acaba de ser gaire bona, però això s’arregla creixent encara més com a banda i arribant a tocar a la Plaça de la Font, que de ben segur us rebrà plena de gom a gom.

En general, crec que ha estat la millor arrencada de festes a nivell musical de fa bastant de temps, amb tres concerts boníssims: la Companyia Elèctrica Dharma, vosaltres i rematant amb un apoteòsic final de Lax’n’Busto.

Ah! Se m’oblidava, em va semblar que us sorprenia bastant la reacció del públic amb l’Amparito. Doncs us convido a que vingueu un any a la Baixada de l’Àliga, allà si que es perd tot!

Visca Santa Tecla!

19 09 2010
Gisela

Buenuuu, buenuuuuu… va ser genial!!!
El que passa és que jo a part de venir-vos a sentir, volia veure-us, i això va ser difícil… de fet lo únic que vaig veure va ser la “motxilla botellonera” del paio, alt com un sant pau, que tenia al meu costat, i que gairebé me’l tiro a la jugular perquè no es parava de moure i em “fotia” la motxilla a la cara…. jajaja Llàstima… ;^) Però és que no podia moure’m per canviar de lloc!!!
I per cert, jo no sóc ni de Tarragona, ni de Reus, però no se m’hagués acudit mai de la vida dir que sóc nascuda a Reus, estant fent un concert a Tarragona… jajaja
Ferran, ets un provocador!!!!! ;^)
Nois, ahir vaig quedar parada… em pensava que aniria a un concert en el que estariem tranquils i podriem tenir espai per a moure’ns sense problemes, però no va ser així… la plaça se us va quedar petita!! I es que vaig poder veure que… desperteu passions!!!!
Felicitats i fins aviat!!
(Bé, tan aviat com fins demà, que entraré per veure amb què ens sorprendreu….)

19 09 2010
Glòria

que guai això de la webcam, sempre innovant. ja tinc ganes que sigui demà… espero que ens presenteu una gira d’hivern d’allò més atapeïda!!!

19 09 2010
Maria

Com voleu que en Ferran no sigui provocador cantant a la seva terra!!!

19 09 2010
Júlia

MAGNIFIIC!!! Tinc ganes de tornarvos a veure en directe!🙂

19 09 2010
Cristina

Va ser una passada! Enhorabona!!! El concert d’ahir va ser el primer de molts, no us havia escoltat mai en directe i he de dir que vaig gaudir moltíssim amb totes les cançons.

20 09 2010
dracks

Ei, una pregunta, us queda cap concert mitjanament aprop de Tgna previst? Es que per coses de la vida, no he pogut assistir a cap dels 2 que heu fet aquest mes aprop de tgna (Cambrils i tgna) i em fot molt. Tenia moltes ganes de sentir-vos en directe.

Sort!

20 09 2010
Tarragoni

Molt bon concert dissabte, com sempre.
Però m’agradaria dir-vos que no se sentia molt bé la música, molt fluixa i no s’entenia quan parlàveu entre cançó i cançó!
Gràcies per venir i per ficar-vos Tarragona a la butxaca amb l’amparito, chartreusse i demés!
Fins la propera, us hi esperem!!!!

20 09 2010
Mar

El concert va ser molt guai, però hi havia molta gent i m’havien d’anar aixecant…
Fins aviat!!!!

Una admiradora infantil

23 09 2010
Dolors

Moltes felicitats amics!!!(de les arts)
Un gran disc, unes lletres fantàstiques, una música que enganxa i que a més a més ens fa pensar (i heu aconseguit que la meva parella canti en català!!!!)
Vam estar al concert de Tortosa (de les Terres de l’Ebre) i tot i que feia rasca va ser genial l’ambient que vau saber crear i el caliu…no volíem que s’acabés!
Ara ell dissabte al concert de l’antiga fàbrica de la DAMM i tot i ser en dilluns segurament ens retrobarem el 7 de febrer (del 2011)!
Una abraçada i a continuar fent-nos pensar, buscar, indagar i sobretot riure!
Salut

Deixa un comentari

