Santa Tecla Remix i Les Localitats Alliberades a Girona

21 09 2010

Amics,

1) Notícia important: per a tots aquells que ens heu escrit queixant-vos de que ja no quedaven entrades a Girona pel 20N, ja tenim la solució. El Festival ha augmentat l’aforament que hi havia previst per concert i s’han alliberat unes 400 localitats més. Si voleu venir… aquesta és la vostra!

2) Gràcies a tots i a totes pels comentaris de suport i d’agraïment a l’últim post. Ens han fet molta il·lusió. Si us ve de gust ens veiem a tots els concerts que falten i ens diem adéu al Palau.

2) I finalment, hem constatat que el concert de Santa Tecla va donar per molt. Cròniques (aquí la Kurticrònica), fotos, videos… Hi ha de tot a la Xarxa. Avui us deixem amb quatre fotos de l’Alba González i un parell de videos per recordar aquell gran concert i anar fent boca per Santpedor i el BAM aquesta setmana.

I, per acabar, aquí teniu dos dels millors moments del concert: Jean-Luc i Amparito Roca.

Salut!


Accions

Information

10 responses

21 09 2010
Mar i Salva

Uoooooh que guapos!!!

21 09 2010
AnNa (baixmontseny)

Renoi amics! S’acaben les paraules eh!
a les mans hi tinc el “castafiore cabaret”! aquell que vaig comprar una nit a l’Apolo2, una nit en què ben bé no sabíem on anàvem, una nit en què vèiem que allà érem pocs els que no us érem família, una nit de grans descobertes, però sobretot la nit del primer autògraf de’n Ferran que tremolós no sabia què escriure!!!

Quina passada, aquella era la nostra primera nit, i ara un any després fixeu-vos!! Quantes nits plegats en places i teatres!!! Qui hi havia de dir eh amics!

Ara us trobaré a faltar però espero que en aquest “break” que tant us mereixeu, tingueu algun racó de dia per seguir en contacte!

Vinga amics!
Un plaer com sempre.

21 09 2010
Esther

Torno a tenir la pell de gallina en veure l’Amparito i recordar el concert!

Enhorabona!

Petons

21 09 2010
L'home del sac

Un dels millors concerts que he anat mai!

21 09 2010
Mo

Sou la canya!

Trobo fantàstic que descanseu, us toca i ho teniu ben merescut. I ja ens podem anar preparant pq quan torneu segur que serà una bomba de rellotgeria!!
No ens cansarem d’esperar-vos😉

i ara, a gaudir d’aquests últims directes explosius!
Molta sort, molta festa i…

PURA VIDA.

21 09 2010
Gani

Jo ja tinc les entrades per Girona!! Us vaig fer cas quan dèieu que des del lateral es veia bé… sinó ja us faré les reclamancions oportunes! I per cert, com és un concert dels Amics en un lloc tancat i amb butaques?? Encara no he provat aquest format i em costa imaginar-m’ho. Hi ha cordes a les cadires pq no comencis a saltar amb Jean-Luc??

21 09 2010
Anna

Eduard, ets un crack baillant!

21 09 2010
Laia Munuera

Síii!

21 09 2010
Glòria

Hola Amics, al final, per fi, ja tinc les entrades pel 20N!!!! m’ha costat déu i ajuda, no podia amb la meva tarja i ho he hagut de fer amb la del meu pare (i esperar que tornés de la feina) mentres veia com davant dels meus propis ulls s’anaven venent entrades… molt bèstia! al final serem a l’amfiteatre, a la segona fila, més o menys davant del Joan Enric i el Ferran.

Per cert, ahir no vaig veure el blog, però avui ho he llegit i m’ha fet molta il·lusió la notícia, tot i que no crec que pugui venir a Barcelona. Això em recorda el meu primer concert, que quan en Ferran em va preguntar de què els coneixia li vaig parlar de Manel, i em va comentar que l’únic que els feia semblants als Manel és que eren 4 nois. Ara que us he escoltat més atentament crec que tenia raó, però afegint-hi un parell de semblances més: ells van ser un fenòmen de masses del 2009 i vosaltres del 2010 i ells van acabar la gira apoteòsicament al palau de la música, com vosaltres. Només espero que no trigueu tant en tornar com estan fent ells!!!

22 09 2010
caleglin

L’Amparito va ser senzillament espectacular, no es pot demanar més a Tarragona per festes!

I quin luxe tocar al Palau no? Trobo que és com una Meca per als músics catalans.

Deixa un comentari

