Castafiorejant…

4 10 2010

Amics,
la setmana  passada érem a l’estudi d’en Marc Parrot i avui tornem a ser a l’estudi de Nòmada57. Com ja sabeu aquí es va parir el Bed & Breakfast, aquí vam passar l’estiu del 2009, aquí va sortir Jean-Luc i l’Home gos. Ens hi estarem tota la setmana. Fan un nou disc Els Amics? Sí i no. Anem a pams:

Com molts ja sabreu, Bed & Breakfast és el segon disc d’Els Amics de les Arts. Considerem que el primer és Castafiore Cabaret perquè tot i no tenir una distribució “tradicional” se’n van fer 8.000 còpies per a una tirada promocional a través de la revsita Enderrock. La nostra intenció era no fer res més amb el Castafiore Cabaret però una sèrie de mails i peticions que hem anat rebent ens han fet canviar d’opinió. Hem decidit reeditar Castafiore Cabaret i posar-lo al mercat en una edició especial del Bed & Breakfast. O sigui: que d’aquí a un mes i mig hi haurà una edició del B&B que inclourà una sèrie de bonus tracks. Serà un disc doble. En un costat el B&B amb un parell de temes gravats en directe amb la Bed & Banda i alguna coseta més. I a l’altra, les cançons de Castafiore Cabaret remasteritzades en un estudi professional més la versió que fem als concerts del Tren Transsiberià (esperem que això us faci feliç a molts). Això no vol dir que la versió normal del B&B (que ja ha venut més de 11.000 còpies!) desaparegui ni molt menys. Podreu seguir trobant les dues versions a les botigues.

Esperem que la notícia us agradi. Serà un doble-CD amb més de 20 cançons per a col·leccionistes. Estem a punt de començar-lo a gravar ara mateix. De fet, deixem d’escriure perquè el Pro Tools del Mac ja treu fum… Que tinguem sort!

PD: Per cert, gràcies a tots els que vau venir a Hostalets de Pierola. Un poble que s’hi arriba per una carretereta petita guardada per Montserrat al fons. El concert va començar a les 00:15 i amb la gent amb moltes ganes de festa. Abans havien tocat els Ass Cold Team. Merci a tothom per venir i per fer una de les versions més guapes de Liverpool (el Capitán dixit).


Accions

Information

32 responses

4 10 2010
Sílvia

Ànims amb la nova feina que teniu!

Gran concert a Hostalets..tot i que dubtàvem si trobaríem el camí per arribar-hi!
Va ser molt familiar i ens va encantar que ens dedíquessiu una estona al final del concert! Un punt molt positiu!

Fins la propera!

Sílvia.

4 10 2010
Clara

Tot i aixi, esperem en un futur un nou CD dels amics!!!!

4 10 2010
Gani

Gran notícia!
Segur que serà un gran doble cd! Ja ens mantindreu informats!
Per cert, s’acosten barraques de Girona, esteu dins el cartell?? Estaria bé, no??
Salut!
“…el camí que poc a poc escrius per demà…”

4 10 2010
Glòria

estaria bé, sí!!! però si no toquen a barrakes, sempre els podrem gaudir a l’auditori de girona, el 20 de novembre!!

4 10 2010
Mònica

Doncs au a esperar la nova feina!!!

4 10 2010
Adrià

Una gran notícia!
Creieu que el disc estarà llest per al concert de València?

4 10 2010
Laia

Ohhh! M’agrada i molt aquesta notícia! 
També estaria molt bé que hi hagués alguna cançó de Catalonautes o Roulotte Polar! 36% i Coses de nens són molt xules!
Ja ens avisareu de les novetats!

4 10 2010
izinu

Uoooooo como mola!!!!!!!!!!!!!!

4 10 2010
Glòria

d’aqui a un mes i mig estarà en venda… això vol dir que a girona el 20 de novembre el podrem comprar??? seria genial!!!

per cert, tenen raó per aquí dalt que diuen que a més a més hi podrieu afegir alguna altra cançó… jo també voto per 36%!!!

4 10 2010
marta

FELICITATS !!! ÉS UNA BONA TRIA !!!
PER CERT, ENS VEIEM AL PALAU !!!

4 10 2010
Pere (amb binocles)

Vull dir que ens va agradar molt el concert d’hostalets de Pierola… ara trobar la carretera per arribar-hi ens va costar quasi tant com aprendre’ns exercici seixanta (jejej!!), sort que a vegades en la desesperació total acabem trobant SEMPRE la carretera.

Guai, guai… això de castafiorejar.. ja tenim ganes de veure el resultat..

4 10 2010
Mo

Ara per ser feliços del tot només ens falten Els binocles d’en Pere en directe oi??!! 🙂

4 10 2010
Pere (amb binocles)

Totalment d’acord MO… mira que ja he fet algun concert i MAI LA FAN EN DIRECTE…
Aquí caldrà movilització de tots no creieu?

4 10 2010
Laia Munuera

SIII Mo!
Tota la raó del món! Jo vull uns binocles d’en Pere en directe!

5 10 2010
Mo

Si!! movilitzem-nos😉
un amic i jo quan anem als concerts no ho parem de cridar i fem el moviment dels binocles amb les mans jajaja però no funciona tu… haurem de buscar una estratègia més elaborada pq ens facin cas!
Això sí, serà una passada quan ho poguem escoltar finalment! pq desitjo i espero que al palau la facin,no??

4 10 2010
Mo

molt molt molt bona noticia!
Bona feina doncs!!

4 10 2010
Yas

GRANDÍSSIM, GRANDÍSSIM!!! Ja se què posar a la carta als reis!! En fi, es un dir. Surti quan surti… Entra dins la llista de coses que esperes tenir amb molt delit!

4 10 2010
Natalia

Qué guapo!!!🙂

4 10 2010
amiga

Podreu avisar cinc minuts abans de que surtin a la venda així segur que no ens en quedem sense?

4 10 2010
Ignasi

Com ja vaig dir un altre dia, espero que el nou B&B inclogui completament les cançons amb la Bed & Banda, ja sigui amb temes gravats en directe o a l’estudi, perquè hi ha d’haver elements diferenciadors respecte l’anterior disc, a part d’incloure el Castafiore Cabaret. Hi ha cançons que guanyen més i d’altres menys, però en general totes queden millor. Per exemple, 4-3-3 amb la part instrumental de vents i bateria creix moltíssim. També, la merda se’ns menja és més guapa.

Sou collonuts!!

5 10 2010
Glòria

totalment d’acord, la merda se’ns menja amb la bed&banda m’encanta!!!

4 10 2010
Laia Munuera

Fa un temps vaig anar al centre de Barcelona perquè volia comprar el vostre CD anterior a una botiga de CDs (ara no recordo el nom) ja que m’havieu encantat. Quan arribo allà desprès de buscar-vos com boja penso: “Laia, preguntali al dependent no?”. I al preguntarli em va dir que no tenien aquests CDs perquè havien sortit molt pocs i eren d’una companyia poc coneguda. Jo decepcionada vaig preguntarli: “I no en tindreu més?” L’home va dir-me que coneixia els grups com vosaltres, que segur que d’aquí poc tornaria a sortir una nova edició perquè ho valieu molt. Una mica més tranquila vaig tornar cap a casa. Ara, llegint això m’acabo d’enrecordar d’ell, quina clavada no? Si és que amb gent com vosaltres un no es pot equivocar! Gràcies per ser com sou i amb ganes de comprar aquest CD tan xulo de dos cares!
PD: No hi afegireu cap cançoneta nova?🙂

4 10 2010
Laura

Ostres, ara que ho heu anunciat, ja no puc esperar per veure com sonarà aquest “nou” cD!!! Amb ganes de sentir-vos, sentir-lo i sentir el pròxim! Felicitats per la notícia! =)

4 10 2010
Clàudia (martaprivat)

Amiiicss!!
home home! això és una noticia impressionant!! us trobo molt a faltar amics, necesito un concert vostre ara mateix, siusplau! jaja! abans de saber que castafiore cabaret no estava en venta el vaig estar buscant per botigues, des del fnac fins a la botiga més petiteta de mataró! quina sort que ara serà castafiore cabaret i bed&breakfast junts, tot un esdeveniment! d’aquí un mes i mig dieu? perfecte! llavors serà el meu perfectíssim regal d’aniversari! gràcies per tot amics! Felicitats per la notícia, sou un no parar i una empenta d’energia necessària!!
Ens veiem d’aquí poc, segur!
Petons mooolt i moolt forts d’una de les martes que no us oblida!!

4 10 2010
El Capitán

Ho diré en dues paraules…

IM i PRESIONANTE <– barreja d'anglès i castellà que vol dir: Jo estic/ em sento "pressionat" xDDDD Faig broma! És una gran noticia, hi ha ganes de posar-hi les grapes… I ja que hi estem posats, per què no fer una edició mega especial amb figures coleccionables d'els Amics? Jo us posaria a la meva vitrina al costat de l'Ultraman xD

Bé, ho deixo aquí que ja se m'està anant l'olla.

I reitero lo d'Hostalets, amb Liverpool se'm va posar la gallina de piel.

5 10 2010
Cristina

Totalment d’acord amb això de Liverpool… i, tot i que escoltant-la a casa, ja m’havia passat alguna vegada, va ser la primera vegada que se’m va posar “la gallina de piel” amb aquesta cançó en un concert… no sé si és perquè era al primer concert d’Els Amics així més “acollidor”, o perquè estava a primeríssima fila o no sé… el cas és que em va encantar!

4 10 2010
Raimon

DE PUTA MARE!!!

Hauríeu de reeditar també Roulotte Polar i Catalonautes. Hi ha temazos infinits en aquests epés!

Enhorabona per la notícia, doncs!

4 10 2010
mireia

genial!!!! una idea molt i molt guai!!! m’encanteu, cada dia més, no em canso d’escoltar la vostra música i feu que el dia canvii quan us escolto!!! mil petons per tots!!! i merci per ser com sou!!!

4 10 2010
Gisela

M’encaaaaantaaaaaaaaaa!!
I el nou CD sortirà pels volts del meu cumple… així que jo em Castafiorejaré segur! Serà un regal genial…

Gràcies Amics!!!

4 10 2010
Bernat Añaños Martinez

sobretot sobretot sobretooooooooooooooot MOLT CONTENT per (com ho sabeu ehhhh): la grabació del tren transiberià versió original dels concerts🙂
Gràciiiiiiiiiies!!!

4 10 2010
semimarta

Amics! Torno a ser la Clàudia (marta)! Us comento des d’un wordpress propi que m’he fet! Com podeu veure es diu Semi-Marta! Doncs bé, aquest bloc feia temps que el volia obrir! En ell hi escric com va anar tota l’història de Marta i després d’això hi aniré posant entrades sobre vosaltres, les cançons etc…Sé que teniu molts blocs dedicats a vosaltres però espero que li dongueu un cop d’ull quan pogueu i em dieu alguna cosa…de moment només hi ha una entrada però prepareu-vos…del diari d’una semi-marta seguirà endavant!! Gràcies per tot amics, a veure que us sembla el que hi vaig posant!

Salut!

4 10 2010
Adam

M’acabo de comprar les entrades del palau de la música i estic més feliç que un xinxol!!!! (podeu apadrinar el mot “xinxol” si voleu XD)

I això del doble cd està molt bé… però si ja els has comprat en la edició “standard” és una mica putada tornar a comprar eh! (podrieu fer la edició reduida sols amb les gravacions noves perquè entre això i els concerts d’hivern m’acabaré deixant una passssssta en vosaltres eh! -que la valeu tot sigui dit-.

Salut!

Deixa un comentari

