Grans notícies!

18 10 2010

Notícia 1: Quin caliu a Cerdanyola. Gran nit, gran bolo, gran públic al Vallès! (Ben aviat crònica del concert).

 

Un caliu espectacular a Cerdanyola. Tot un plaer tocar amb un públic tan fantàstic!

 

Notícia 2: Queden 36 entrades per omplir el Palau de la Música Catalana del 7 de Febrer de 2011

Queden 36 entrades per omplir el Palau de la Música. Uuuuau!

Notícia 3: Els Amics estem enganxat a l’ipod amb el joc Angry Birds.

 

Els Amics jugant a l'Angry Birds

 


Accions

Information

16 responses

18 10 2010
El Capitán

Jo insisteixo, Plantas contra Zombies, un joc brutal, ecologista, i friki al mateix temps xDDD

18 10 2010
Albert

Boníssim l’angry birds!!! Quan us l’hagueu passat proveu el “cut the rope” està molt be també
😉

18 10 2010
Laia

hahaha que frikis! me l’hauré de descarregar!

18 10 2010
Rodons

Gran plants vs Zombies…prerò clar, Angry Birds també és un gran joc d’ipod! jajajajaj

18 10 2010
LiA

Estic viciadíssima a l’Angry Birds!! Us espero amb candaletes al concert de Terrassa😀
Aquesta setmana ja aniré a buscar les entrades😉

18 10 2010
Anna

Nooooo! No recomaneu coses vicioses per l’ipod, que ja hi bado prou sense tenir-hi (encara) massa cosa, i tinc una tesi per fer🙂

18 10 2010
Albert

Dons si tens una tesi, millor que ni et plantegis de provar el joc, perque és molt viciant i la liaras!! Són una passada aquests ocellets!

18 10 2010
Raquel

Ja m’he unit a la perdició…. l’he buscat per l’Android!
Ens veiem al Palau (i abans, espero!)

18 10 2010
plujadejuny

Molt gran l’Angry Birds! M’uneixo al club d’enganxats al joquet!🙂

18 10 2010
Yas

EN AQUESTS MOMENTS, NOMÉS EN QUEDEN 11!!!!!!!

18 10 2010
Jo

Actualització de les entrades del Palau ja només en queden: 9 !!!!!!!

18 10 2010
Clara

M’heu passat al davant, a les 15,10 en quedaven 17, i jo q anava a actualitzar el marcadir resulta q amb una hora i una mica mes se n’han venut 10 mes… Demà a aquestes hores ja no en kedaran…

18 10 2010
amiga

que fuerrrrrrrrrrrrrrrrrrrte, el palau tot ple d’AMICS, serà maquíssim!!!

per cert, quina meravella el concert CANÍBAL. pagaria mil vegades per experiències com aquella. va ser magnífic.
quin públic que teniu amics eh, no us podeu queixar!

de nou, gràcies!

18 10 2010
Anna

wow, esgotareu entrades d’aquí res!!!!!
jo tinc unes ganes que arribi el dia 7 de febrer!!! seré a la fila 11 i no em perdré cap detall!!
veure el Palau ple, no tindrà nom!!!!😀
gràcies amics!!

Anna.

18 10 2010
Laura Agustí

M’heu fet viciar a mi també a l’Angry birds, mira que sou dolents eeeh😀

18 10 2010
Yas

ara mateix en queden 8! wowowowowow!!!! será brutal!!!!😀

Deixa un comentari

