Terrassa, amiga

6 11 2010

Amics que vau venir a Terrassa,
la nit de divendres va ser absolutament genial: una sala plena a vessar amb un munt de gent disposada a cantar les cançons a pulmó. No es pot demanar més. El dia 31 d’octubre va fer un any que havíem començat la Gira Bed & Breakfast (recordeu el mític bolo de Calaf?) i tot hi haver fet quasi 100 bolos en un any, vosaltres seguiu venint als concerts, segui cantant, seguiu cridant i seguiu suant amb nosaltres. No hi ha paraules. Les vostres veus ressonaven per tota la sala i feien que les cançons anessin amunt i amunt. Gràcies.

Es veia que el bolo seria “cohete” (o potser ara hauríem de dir Koete). Va haver-hi moments de tot: des de el tros participatiu (nens i nenes) fins al “mas caña” d’en Ramon passant per la recuperada Bruni amb banda. Estem afegint cosetes noves perquè no volem repetir-nos pels que ja porteu més de 30 bolos (sí, sí, hi ha gent que porta més de 30 bolos!).

Després del concert vam anar a fer-nos la foto a la mítica seu Amics de les Arts de Terrassa. Un munt de gent ens va acompanyar. Moltes, moltes gràcies. Va ser molt divertit. Aquí us deixem una instantània que hem agafat del Facebook de la Diti Ribas. Demà o dilluns la foto (made by Kurti) en alta qualitat!

Ara ja som a Sant Celoni, al Teatre Ateneu, fent les proves de so. La nit promet: teatre agradable a la falda del Montseny. Si us animeu, començarem a les 23.00.

Que tingueu una bona nit!


Accions

Information

9 responses

6 11 2010
Mariona

Jo acabo de veure l’últim capítol d’una serie de vampirs q em te enganxada a internet, em dutxo, em venen a buscar i enfilem camí des de granollers cap aquí!!!
fins ara !!!

6 11 2010
Amiga

30 concerts!!! dèu ni do, jo en porto la meitat i ja no sé com argumentar-ho entre els meus coneguts quan els hi dic que encara me’n falten uns quants!

6 11 2010
Mo

vau cantar “i no sé el que m’ha dit”?? de veritat???
ostres nanu, quan llegeix-ho totes aquestes novetats i aquestes cròniques tan motivadores de concerts tan emocionants i vibrants no puc evitar fer sonar les vostres cançons a tot drap!!
A falta de diners i recursos per venir als concerts, bons són els concerts particulars que entono amb el portàtil!! jejeje

Que vagi bé el bolo i que la crònica sigui tan feliç com la d’avui!!

Un petó

6 11 2010
Glòria

com mola la foto!! ja tinc ganes de sentir aquestes novetats a girona, tot i que només porto 9 concerts, serà el meu 10é i últim (de moment).

6 11 2010
Lourdes

A mi em semblava que 4 concert no eren pocs, però ja veig que em quedo més que curta…
Però eh, que guai poder dir “jo vaig sortir a la foto de família!” jijijiji!

6 11 2010
Sílvia

aaaai va ser taaaaaaaaaaaaaaaaaaaan guai el concert d’ahir!! uouo genial de veritat! i sisi les novetats genials! jo no havia sentit en directe els binocles d’en Pere i va ser mool guai! i per mars i muntanyes amb japones i tantes altres sorpresees!!
i si, jo també estic a la fotu de família! =)
petooons**

6 11 2010
Gani

Els Amics sepultats pels amics!! En prou feines es veuen els quatre caparronets darrera de tot (jo crec que algun està de puntetes i tot!!).

Encanteu perquè a cada concert, a cada entrevista, cada dia us aneu reinventant!! Sempre hi ha alguna cosa nova per explicar, conèixer o escoltar dels Amics… per això no n’hi ha mai prou i ja hi ha seguidors que són com de la família. La meva xifra de concerts és molt minsa en comparativa, però les ganes de seguir-vos (virtualment) no s’atura!!
Salut i a sorprendre!!

7 11 2010
ditiribas

Quina il·lusió que m’ha fet veure la meva foto d’amics als amics amb els amics al vostre bloc.
Efectivament, vau aconseguir que la nit de divendres fos, tal i com heu descrit, absolutament genial!
Felicitats per aquesta estupenda gira.

8 11 2010
Laieta

I les que anaven d’indies??? No els heu dit res pobres?😀

Deixa un comentari

