El super Dimarts: Món a Rac1 + Fem un B&B pel món (VI) + Festa 10 anys Sona9

9 11 2010

Avui Els Amics de les Arts visitarem El Món a Rac1 a les 11:30 h

Avui dimart tenim un dia molt animat. Al matí serem al Món a Rac1 amb en Jordi Basté i el seu equip i parlarem de l’Edició Especial B&B per a col·leccionistes que sortirà aquest proper 15 de novembre (vegeu aquí). Aprofitarem per cantar Umi o koete yama o koete en directe i en format acústic. Podeu escoltar l’entrevista a les 11:30 h a Rac1.

Edició Especial per a col·leccionistes del Bed & Breakfast – Out 15 Novembre!

 

Al vespre, sobre les 21:00 h, comença la Final del Sona9 a la sala Bikini. Nosaltres i treure’m el cap per celebrar els 10 anys del concurs i hi participarem cantant Jean-Luc sobre la mitjanit.  Si voleu invitacions per la festa envieu un correu a premsa@enderrock.cat. Si voleu saber més coses sobre els grups que hi participen i de la festa en general, us deixem amb el bloc de la Poc-moderna on ho explica en detall.

 

També dir-vos que la convocatoria d’actrius Godard està essent tot un èxit. Gràcies a totes les que ja heu fet arribar la vostra proposta i a les que us animeu al llarg de la setmana, recordeu que heu d’enviar el vostre currículum artístic i dues fotos a la gent de Hop hop produccions a castingjeanluc@gmail.com. Teniu fins el divendres 12 de novembre.

Godard busca actriu

I aprofitem per fer la sisena entrega del Fem un B&B pel món edició Tardor-Hivern.

Començem per l’Anna i la Judith que aquesta castanyada van fer una escapadeta a Dublin. Ens han dit que plovia molt però que entre gota i gota van poder portar-nos aquestes fotos.  Us deixem amb les vistes del riu Liffey des del Ha’Penny’s bridge (i per cert, un pont que surt a l’obra del mític Paul Auster!) i d’un B&B al centre de Dublin.

La Judith i l'Anna a Irlanda (Dublin) - Vistes del Liffey des del Ha'Penny's bridge

Anna i Judith de Bed&Breakfast a l'Abbey Court de Dublin

Seguim amb l’Agni Love que va estar a Florència (Itàlia). A primera vista direu, sembla Girona i l’Onyar, no?, però no nois, és la genuïna Florència.

Per Florència amb L'Agni Love

La Gemma Esquer ens porta a Eslovènia i a Croàcia. Aprofitem també per rememorar la fantàstica actuació de la Gemma fent de Marta de Mataró (video)

La Gemma a Slap Savica (naixement del riu Sava) a Eslovènia

La Gemma al llac de Bohinj, a Eslovènia

De visita al Parc Natural de Plitvicke, a Croàcia

I finalment el Bed&Breakfast de la Yáiza i la Laura que van visitar la vila de Terrassa i ens porten la foto d’Els Amics. Ja veieu que a tot arreu es pot fer un Bed&Breakfast pel Món.

Yaiza i Laura a Terrassa amb Els Amics

Gràcies a tots per participar. Ens fa molta il·lusió veure que penseu amb Els Amics quan aneu de viatge.

Salut i viatges!


Accions

Information

11 responses

9 11 2010
Gani

Quin dia més distret!!
A les 11:30 ja us escoltaré!! De fet segurament us hagués sentit sense saber-ho… (us podríeu quedar a La Competència, que xalaríeu!!).
I que us vagin bé la resta d’actes!! Sona9 a la sala bikini i el projecte Godard, que pel que dieu, sembla que el correu treu fum!! Segur que serà tot un èxit i ja ens mantindreu informats!!
Ja només queden 6 dies per la sortida a la llum de la reedició!!!
Salut i events!!

9 11 2010
Alícia

Entre tanta activitat no trobaré el moment en què estigueu tranquils per venir a recollir aquells petons que diu en Ferran que regaleu….he estat fent càlculs i ja en tinc un cabasset…me’n debeu 48!!!!!🙂
Vagi bé.

9 11 2010
Abi

La meva germana és la d’Irlanda!!! jajaja B&B turístic!

9 11 2010
Glòria

la meva amiga i la germana de l’abi és la judith a irlanda!! quina gràcia!! per cert, jo que sóc de girona, quan vaig anar a florència tb vaig pensar que havia tornat a casa!!

quanta teca avui!! us escoltaré a la ràdio… i si us quedéssiu a la competència, també us podrieu quedar a la segona hora (jo sóc més de la segona hora!!)

9 11 2010
Guillem

Ara us acabo d’escoltar i m’ha vingut al cap una pregunta: serà possible tenir la versió dels rius paral·lels del Llach? Perquè a la reedició em sembla que no la hi heu posat…
La vaig trobar preciosa i m’agradaria poder-la escoltar de nou.
Seguiu així!

9 11 2010
Sabina

Ei!!!

Jo també us he escoltat a Rac1, ha set una agradable sorpresa🙂 Ei i no dubteu ni un moment que tots els que serem al Palau de la Música cantarem la versió en japonés per mars i muntanyes de memòria🙂 Jo tinc la lletra penjada a la nevera de casa jeeje

Per cert, si el nostre currículm artístic es limita amb una actuació estelar als pastorets del poble també ens podem presentar al casting?🙂 jejeje

Apa, Salut Amics!

9 11 2010
Júlia

Els més frikis sí que vem cantar amb vosaltres Umi o koete yama o koete, sota les mirades indiscretes dels que hi havia al voltant…però ho vem fer!! (de fet “ho vaig fer” perquè pel meu voltant només em miraven i flipaven, no cantaven!)

9 11 2010
Lourdes

Jo ho vaig intentar… inútilment. Està molt bé que poseu la lletra per pantalla pels que encara no la tenim penjada a la nevera, però com que la lletra ocupava tota la pantalla, vosaltres mateixos ens tapaveu la visió… si més no des de la meva posició no veia res!
Per a la propera me l’hauré de portar estudiada^^’

9 11 2010
Yáiza

Hahahahaha!! Aquesta no me l’esperava!!

L’Edició Especial del B&B surt just a temps per demanar-la de regal d’aniversari… lerelele… =D

Una abraçada!

Yáiza

10 11 2010
Gemma

gràcies per publicar les fotos!! la veritat és que 6000Km per europa dóna per molt… i tb va passar una mica per aigua el CD… jejjeje
Apaliiii, un pto al nas pels 4!

10 11 2010
Judith (la de radioflaixbac)

Quina gràcia, sortir al blog!

Deixa un comentari

