Habemus Edició Especial Bed & Breakfast

12 11 2010

Habemus Edició Especial

Amics, acabat de sortir del forn! Ahir a la tarda vam anar a buscar les primeres cinc unitats de l’Edició Especial. Avui divendres en tindrem 300 més que les portarem en primícia al concert de Gurb (Vic).

I dilluns 15-N la podreu trobar a les botigues de discos. Estem molt contents. Ens fa molta il·lusió poder veure el Bed&Breakfast i el Castafiore Cabaret junts. I és que mai haguéssim pensat que el nostre estimat Castafiore Cabaret pogués sonar en versió Remasteritzat i amb quatre perles de bonus tracks.

Gràcies a tots per fer-ho possible!

Vista interior del doble Cd (collector's edition)


Accions

Information

26 responses

12 11 2010
JO

Només dir que tinc moltíssimes ganes de tenir-lo entre les mans… és guay veure l’evolució del Castabiore edició enderrok fins aquest doble CD…. Els veure tots dedicats allà ben posadets sobre el prestatge.
Sou brutals.

12 11 2010
Elena

Emocionada, Expectant, Esperaré Estoicament…Eeeeeeh!

12 11 2010
Alícia

Guardeu-me’n un!!! Impossible estar a Gurb avui😦
Enhorabona!

12 11 2010
Mireia

Avui no és el concert de Gurb, és demà, no?

Vaja, aclariu-m’ho que els concerts de matinada a vegades porten confusions…

12 11 2010
Alícia

Sí, sí, és demà…se m’ha colat “avui”.

12 11 2010
Mariona

pels que no podrem ser a Gurb …. falten només 72 hores per tenir-lo a les nostres mans!!!
quines ganes!!!!!!!!!!!!!!!!
això és més emocionant que un Barça – Madrid, que la nit de Reis i tot junt !!!!

12 11 2010
Gani

És com tenir el caramelet davant i no poder arribar-hi per desembolicar-lo!!! AAAhhhhhh!! Sembla que fa força patxoca i que la llista de cançons és ben llarga… Però això serà dilluns…
Bon bolo a Gurb!!!
Salut i cap de setmana!!!

12 11 2010
Mo

Apa!!!Que xulo,no?
a primera vista, m’agrada m’agrada!!!
Bon gurb i el dilluns ja comentarem el que ens sembla la reedició!!

Bon cap de setmana a tothom!

12 11 2010
Mar i Salva

Felicitats cracks!!! Ja anirem a emprenyar-vos perque ens el firmeu!!!

Que aquesta tardor nosaltres estem fent massa campana als concerts i ja ho trobem a faltar després d’un estiu tan amical !!!!

12 11 2010
OSCAR

Estarà a Itunes l’edició especial?

12 11 2010
KidNova

Bonic, bonic, de veritat!!

12 11 2010
El Capitán

Haurieu de fer rollo Madonna, que obrin botigues a les 12 de la nit per vendre el disc. I de pas feu in mini-concert en alguna😉

12 11 2010
El Capitán

Segur que molts es plantarien allà a les 00.00h!!!

12 11 2010
Glòria

queda una mica freaki això de “collector’s edition”, però buenu, com que el bed&breakfast no el tinc (sort de l’spotify!), aquesta vegada sí me’l compraré… i vindré cada vegada a que me’l signeu… com feieu amb el disc del meu amic Jordi (no sé si us en recordeu, però va omplir una pàgina només amb firmes vostres, de diferents concerts!)

12 11 2010
lai-lai

Molt bona idea la de QUE OBRI ALGUNA BOTIGA a les 00.00h amb la vostra presència i alguna sorpresa més!!!!! MOLTES FELICITATS AMICS!!!!
…amb el nou disc: que es preparin els meus veïns per la setmana vinent! que ens sentiràn a pulmó obert cantar així que arribem a casa!!!!……..amics del amics: com porteu el japonés????

12 11 2010
Mònica

Vaja ja puc començar a espavilar-me per aconsseguir-lo. Hem fa especial il·lusió ja que jo us vaig descobrir amb el castafiore.
Hauré de moure fils des d’Andorra perqué algú hem faci les gestions per pujar-lo fins aquí!

12 11 2010
Mònica

uis i el japonés el porto fatal, però practicarem pel Palau de la Música

12 11 2010
Pistu

I de quin concert és, aquesta PEDAZO DE FOTO interior?

12 11 2010
Gani

De les festes de la Mercè, a la Damm, 18.000 veus a l’uníson

12 11 2010
Gal•la

Esperant amb impaciencia tenir-lo entre les mans, i portar-lo pq el firmeu, ja que últimamente ja no sabia que inventar-me per poder venir a saludar-vos!! El japonés va fent, daqui a poc ja estará ven enllestit🙂

12 11 2010
semimarta

Ostres que xulo! M’encanta aquesta foto de la Mercè! potser m’hi puc buscar i tot, perquè estava per les primeres files! Tinc moltes, moltes, moltissimes ganes de tenir-lo entre les mans! Una abraçada ben gran amics!

12 11 2010
semimarta

vaja, ja m’hi he trobat!! quina il·lusió sortir al vostre cd encara que sigui amb la boca oberta i cridant!! què deuria estar cridant!?
tinc ganes de gaudir d’un concert vostre ben aviat!!

12 11 2010
teia i quimeta

fantastic el disc!!!!!!!!!!!!!!!!!! i FANTASTICS ELS AMICS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12 11 2010
Piluca

El podré comprar tot just pel dijous que estareu a València. Quines ganes!!!!!!!! Ens teniu amb el “delirium tremens”

12 11 2010
astrid-6 anys

Si us plau Ferran, Dani, Eduard i Joan-Enric podeu fer un concert el dia 5 de desembre?? que és el meu cumple i faig 7 anys?? i si pot venir l’home que treballa fent de gos. Mireu-ho bé que em sembla que teniu un forat a l’agenda.
petons mitjons i americanes i MOOOLTES GRÀCIES!!!!!!

12 11 2010
Mireia

Que xulo, sentir-vos demà!

Serà el meu sisè concert i el setè .. al Palau! Compraré el disc i a veure si aquesta vegada m’aterveixo a venir-vos a veure al final!

Petons i bon viatge fins a la Plana de Vic!

Deixa un comentari

